וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רודי גובר? הוא שחקן ה-NBA הכי גרוע בכל הזמנים"

שאקיל אוניל נשאל מי השחקן הכי גרוע ב-NBA וקטל את שחקן ההגנה של השנה. גם בן סימונס חטף: "על מה הוא מרוויח 250 מיליון דולר?"

שאקיל אוניל מברך את ניצולי ה-7.10/מתוך טוויטר

רודי גובר הוא אחד משחקני ההגנה הכי טובים שידע ה-NBA. הוא נבחר כבר שבע פעמים לקבוצת ההגנה של השנה וגם ארבע פעמים לשחקן ההגנה של השנה. אבל כל זה לא ממש מרשים את שאקיל אוניל, גם הוא סנטר לשעבר, ואולי הסנטר הגדול אי פעם.

שאק, כך מסתבר, הוא אחד ההייטרים הגדולים של כוכב מינסוטה ומתוקף היותו פרשן בכיר בארה"ב, הוא מנצל מדי פעם את הבמה כדי לטנף ולבקר את הצרפתי. כשנשאל מי השחקן הגרוע ביותר ב-NBA, שאק לא היסס. הוא ענה במהירות, "רודי גובר". זה נראה כמו בדיחה מוחלטת, אבל שאק אמר זאת בפנים רציניות. זה לא אמור להפתיע את אוהדי הטימברוולבס ששמעו זמן רב על השנאה שיש בלבו של שאק לשחקן נבחרת צרפת.

שאקיל שחקן NBA לשעבר. Kevork Djansezian, GettyImages
לא ממש מתרשם מרודי גובר. שאקיל אוניל/GettyImages, Kevork Djansezian

גם בן סימונס, הפורוורד האוסטרלי והפצוע הנצחי של ה-NBA, לא חמק מהביקורת של שאק שכינה אותו "פלופ" ואמר: "אם אתה חותם על חוזה של 250 מיליון דולר, תראה לי שאתה שווה את זה. יש סיבה למה הלכתי מוזר ולמה אני לא יכול לסובב את הצוואר שלי, זה כי עבדתי קשה מאוד עבור ה-120 מיליון דולר שהרווחתי. אנשים כמוהו דופקים את המערכת. מרווחים כל כך הרבה כסף ולא יכולים לשחק. אני לא מכבד שחקנים כאלו".

"בכל פעם שאני מדבר ככה חושבים שאני שונא מישהו", הוסיף שאק, "אבל אלו עובדות. יש לך מורים, כבאים ורופאים שיש להם עבודות אמיתיות ולא מרוויחים ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully