וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאמבק גדול: גיא ששון זכה במדליית ארד במשחקים הפראלימפיים

מדליה שמינית לישראל בפריז: הטניסאי חגג במקום בו הפך לאלוף רולאן גארוס, אחרי שנחלץ מפיגור לניצחון גדול 7:5, 4:6, 1:6 על אחמט קפלן הטורקי

מחוץ לקווים, 5.9/צילום: מערכת וואלה. עריכת וידאו: זיו שטיינר

גיא ששון, אלוף רולאן גארוס 2024, הצליח הערב (חמישי) להשיג מדליה פראלימפית באותו מקום, כשניצח בפריז 7:5, 4:6, 1:6 את אחמט קפלן הטורקי במשחק על מדליית הארד, בקטגוריית הקוואד בטניס בכיסאות גלגלים. הישראלי (3 בעולם) הפסיד כזכור בחצי הגמר למדורג 1 בעולם סם שרודר, הגיע כפייבוריט קל למפגש עם קפלן וידע להיחלץ מפיגור בדרך לניצחון גדול ומדליה שמינית של ישראל במשחקים הפראלימפיים.

הישראלי בן ה-44 שבר כבר במשחקון הראשון, אבל יריבו הגיב עם שתי שבירות משלו ועלה ל-1:4. ששון חזר לעניינים, שבר כדי לצמק ל-4:3 ואז נשבר שוב, אבל לא ויתר וחזר ל-5:5. קפלן שמר על ההגשות שלו ואז שבר ל-5:7 ולקח את המערכה הראשונה.

המערכה השנייה נפתחה בצורה זהה. ששון שבר ראשון, קפלן ענה עם שתי שבירות משלו ודהר ל-1:4, אלא שכאן המומנטום התהפך. הישראלי יצא ממצב של שוויון, צימק ל-4:2, שבר ויצר רצף של חמישה משחקונים, בדרך ל-4:6 ושוויון במערכות.

גיא ששון טניסאי ישראלי פראלימפי עם מדליית ארד (מימין), פריז 2024. רויטרס
גיא ששון, מימין, עם המדליה/רויטרס
גיא ששון טניסאי ישראלי פראלימפי, פריז 2024. רויטרס
אוהב את החימר ואת הדגל. גיא ששון בסיום המשחק/רויטרס

המומנטום נמשך גם בפתיחת המערכה השלישית, כאשר ששון שבר מיד וראה את התסכול של הטורקי הולך וגובר. קפלן המשיך לטעות וששון המשיך ל-0:4, עד שנעצר אחרי תשעה משחקונים רצופים ויריבו הקטין ל-4:1. זה לא מנע מששון לשמור על ההגשה שלו ואז לסגור עניין עם שבירה נוספת, לפני החגיגות עם המשפחה והחברים אחרי 2:23 שעות של דרמה.

בעקבות הזכייה במדליית הארד יקבל הטניסאי מענק בסך חצי מיליון שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully