וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א עוקבת אחרי פורוורדים ועשויה להתחזק גם בתוך העונה

5.9.2024 / 16:20

סימונס יעבה את מצבת הגארדים הדלה בשלב זה, אך לא בטוח שיהיה ההחתמה האחרונה. בשישי: ניסוי כלים מול אולימפיאקוס, הורד בספק

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש מדבר באימון הפתיחה/באדיבות מכבי תל אביב

מכבי תל אביב קיימה היום (חמישי) אימון אחרון לפני יציאתה בשעות הערב המוקדמות ליוון, שם תקיים מחר ב-22:30 את משחק ההכנה הראשון שלה העונה ובו תפגוש את אולימפיאקוס. למעשה, יהיה זה משחק הוקרה לכוכב אולימפיאקוס לשעבר יורגוס פרינטזיס, לכן ייערך טקס ארוך לפני ההתמודדות.

מי שערך את אימון הבכורה שלו במדים הצהובים וישחק מחר הוא הגארד קובי סימונס. כזכור, סימונס חתם לחודש עם אופציה להארכת החוזה עד תום העונה. הוא ימלא חור משמעותי בסגל של הצהובים שמונה בשלב זה שלושה גארדים בלבד, בהיעדרם של הקפטן ג'ון דיברתולומיאו שפצוע לתקופה קצרה ודריל מייקון ג'וניור שלא יחזור לפני חודש נובמבר לכל הפחות. מי שעוד עשוי להיעדר מהמשחק הוא ג'יילן הורד.

בקבוצה עוקבים אחרי מצבו הרפואי של מייקון מקרוב. בשלב הזה, ההערכות הרפואיות מראות כי הוא לא נמצא בקצב ההחלמה המצופה לחזרה לפעילות בנובמבר, ובמכבי תל אביב ימשיכו לעקוב לפני שיקבלו החלטה.

רוקאס יוקובאיטיס באימון מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
מצבת הגארדים דלילה כרגע. רוקאס יוקובאיטיס/אתר רשמי, מכבי תל אביב

החתמתו של סימונס עשויה לא להיות האחרונה של הצהובים עד לפתיחת העונה, ותלויה בהתפתחות בשוק. במכבי תל אביב עוקבים אחר האפשרויות בעמדה מספר 3, כולל שחקנים שעדיין מכוונים ל-NBA, וייתכן מאוד שהקבוצה תצרף שחקן גם אם יהיה זה אחרי פתיחת העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully