וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבוכה בנורבגיה: שני השחקנים המתים זומנו לבדיקת סמים

הסוכנים ביקשו לבדוק כדורגלנים שהלכו לעולמם לפני יותר מ-41 שנים: "טעות גדולה, אך משעשעת". המאמן: "חשבתי שזו מתיחת מצלמה נסתרת"

שערי השבוע 4.9/ספורט1

טעות שערורייתית הכתה בהלם את אנשי נבחרת נורבגיה ביום שלישי האחרון, במהלך ההכנות למשחק ליגת האומות מול קזחסטן מחר (שישי, 17:00, ספורט1). נציגי הסוכנות למניעת סימום זימנו לבדיקת חומרים אסורים שישה שחקנים, ביניהם איינאר גונדרסן ויורגן יובה. הבעיה? הם מתים כבר 62 ו-41 שנים בהתאמה.

"משהו נראה לי חשוד - ומיד הבנתי", סיפר המאמן סטאלה סולבאקן ההמום במסיבת עיתונאים על הרגע בו קיבל את רשימת המזומנים, שכללה גם את ארלינג הולאנד ואוסקר בוב, בין היתר. "התקשרתי לסוכנות הנורבגית למניעת סימום ושאלתי אם זו מתיחה של מצלמה נסתרת".

גונדרסן שכבש 26 שערים במדי נבחרת נורבגיה נאסף אל אבותיו ב-1962, ואילו יובה - מלך שערי הנבחרת בכל הזמנים עם 33 כיבושים - הלך לעולמו ב-1983. הולאנד, אגב, רחוק שלושה שערים מהשיא שלו. "אני חושב שהם הלכו לפי השחקנים שהבקיעו הכי הרבה בנבחרת, ואז הוסיפו עוד כמה שמות", ניתח סולבאקן את השגיאה המפתיעה, אל מול אנשי התקשורת המשועשעים.

סטאלה סולבאקן באימון נבחרת נורבגיה. FREDRIK VARFJELL/NTB/AFP, GettyImages
חשב שמותחים אותו. סולבאקן/GettyImages, FREDRIK VARFJELL/NTB/AFP

החמירה את המקרה העובדה שבוב, קשרה של מנצ'סטר סיטי, לא יכול היה להיבדק מאחר שהוא פצוע ולא נכלל בסגל הנבחרת למשחקים הקרובים.

דובר הסוכנות מסר בתגובה: "אין ספק שנעשתה טעות גדולה מאוד, אנחנו בדרך כלל לא עושים טעויות כאלה. כמובן שזה רגע מביך, אבל במקביל אנחנו צריכים להיות משועשעים ממנו. ננתח פנימית מה קרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully