וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלגן באיטליה: ראש ארגון האולטראס רצח מאפיונר, והסתבך

עודכן לאחרונה: 5.9.2024 / 13:04

הכאוס שמאיים על הכדורגל האיטלקי: אנדראה ברטה מהאולטראס של אינטר דקר למוות חבר ממשפחת פשע חזקה. המשטרה חוששת: הנקמה תפלוש לאצטדיונים

שערי השבוע 4.9/ספורט1

הכאוס שמאיים על הכדורגל האיטלקי: אנדראה ברטה, 49, מנהיג ארגון האולטראס של אינטר מילאנו, הודה בהריגת אדם שהשתייך לארגון פשע. על פי דיווחים בתקשורת האיטלקית, הקורבן הוא אנטוניו בלוקו, 36, המשתייך לאחת המשפחות החזקות ביותר של 'נדרנגטה', המאפיה באזור דרום איטליה של קלבריה - וכעת באיטליה חוששים מנקמה שעלולה לגלוש לעולם הכדורגל.

לדברי עורך דינו של ברטה, שני הגברים נסעו במכונית בפרבר של מילאנו, Cernusco sul Naviglio, בבוקר יום רביעי. לפתע פרץ ויכוח בין השניים מול מכון כושר, ולאחר מכן פצע בלוקו את ברטה ברגלו באמצעות נשק חם. ראש הארגון של החוליגנים הגיב "מתוך הגנה עצמית" והגן על עצמו בסכין - ועל פי "גאזטה דלו ספורט", הוא דקר את בלוקו עשר פעמים.

בלוקו סבל מפציעות חמורות, והדימום מצווארו היה כל כך קשה עד שגרם למותו. ברטה עצמו סבל מפציעות ברגלו ופונה לבית חולים, וכמובן נעצר.

ראש הארגון האולטראס של אינטר, אנדראה ברטה. מתוך הרשתות החברתיות, צילום מסך
פשעים אלימים ומסוכנים בחסות הכדורגל. ברטה/צילום מסך, מתוך הרשתות החברתיות

ברטה עומד בראש ארגון האולטראס מאז 2022. הוא השתלט עליו לאחר מותו של ויטוריו בויוצ'י, שנהרג מירי במילאנו. באותה שנה הוא נידון לשישה חודשי מעצר בית על התעלמות מאיסור הגעה לאצטדיון שהוטל עליו ב-2017 לאחר התפרעויות. בשנת 2023 הוא היה מעורב בקטטה ליד סן סירו ונשלח בחזרה לכלא בשל כך. הקורבן של ברטה סבל משברים בגולגולת.

עוד בוואלה

האיטלקים בשיגעון: בת הזוג של קניה ווסט הגיעה ערומה למשחק של אינטר?

לכתבה המלאה

כאמור, לאחר הקטטה הקטלנית ביום רביעי, המשטרה האיטלקית חוששת כעת מהתקפות נקמה. מוליכת הליגה אינטר מילאן תצטרך תשחק במחזור הבא במונזה (15 בספטמבר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully