וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבלגיה מזלזלים: "נבחרת ישראל התגלגלה לכאן במקרה"

בעיתונות הבלגית לא לוקחים את החבורה של רן בן שמעון ברצינות: "משחק מול יריבה כזו נותן את התחושה שירדנו מהטופ העולמי"

דריבל, 3.9/עריכת וידאו: זיו שטיינר

נבחרת בלגיה מתכוננת למה שהוגדר בתקשורת המקומית כ"אחד המשחקים המוזרים ביותר של השנים האחרונות" - משחק "בית" מול נבחרת ישראל בדברצן שבהונגריה בפתיחת בית א' בליגת האומות.

הבלגים יגיעו למשחק ללא רומלו לוקאקו, טיבו קורטואה ולאנדרו טרוסאר, אבל עם קווין דה בראונה ועם עוד שורה של שחקנים בכירים, שהופכים אותם לפייבוריטים מובהקים מול הנבחרת של רן בן שמעון.

לתחושה הזו, מסתבר, שותפים גם העיתונאים הבלגים. באתר "DH" ערכו היכרות קצרה עם ישראל, ובכתבה אפשר לקבל מושג על היחס לו היא זוכה בבלגיה.

"ללא אף כוכב ומהמקום ה-78 בדירוג העולמי, ישראל פוגשת את אריות אירופה - והיא התגלגלה לכאן כמעט במקרה", נכתב. "ישראל היא הנבחרת החלשה ביותר בבית והעפילה לכאן עם הרבה מזל".

עוד נכתב: "לפתוח קמפיין במשחק נגד נבחרת ישראל נותן את התחושה שכבר יצאנו מהטופ העולמי. העובדה שנארח את המשחק בעיר קטנה בהונגריה, רק מגביר את התחושה הזו".

רן בן שמעון מאמן נבחרת ישראל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
לא לוקחים אותו ברצינות. רב"ש/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

ללא לוקאקו, המאמן דומניסקו טדסקו בונה על המהירות של שחקני ההתקפה האלטרנטיביים שלו, בראשם לואיס אופנדה וז'רמי דוקו. "איתם, לבלגיה יש ככל הנראה את ההתקפה המהירה ביותר באירופה", כתבו בבלגיה - ויתכן שהשניים אכן יפתחו זה לצד זה בחלק הקדמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully