וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בנות, דפקתן את זה": עוד טריפל דאבל לקייטלין קלארק ששוברת שיאים

עודכן לאחרונה: 5.9.2024 / 9:50

הכדורסלנית הלוהטת ממשיכה להצעיד את קבוצתה להצלחות וממשיכה להשתפר, צ'ארלס בארקלי התייחס לסערה סביבה: "הכל נובע מקנאה קטנה"

אוון פורנייה מתקבל על ידי אלפי אוהדי אולימפיאקוס ביוון/מתוך טוויטר

10 שניות לסיום קייטלין קלארק קלטה את הריבאונד העשירי שלה כדי להשלים טריפ דאבל, רשמה חיוך גדול על פניה והדליקה עוד יותר את הקהל שבא לראות אותה ואת אינדיאנה פיבר. הכדורסלנית הכי מדוברת בארה"ב ממשיכה את הכושר המצוין שלה, אינדיאנה רשמה ניצחון חמישי ברציפות, 86:93 על על לוס אנג'לס ספארקס, והכוכבת הלוהטת הוסיפה 10 אסיסטים ו-24 נקודות בעוד לילה נהדר.

קלארק השיגה את הטריפל דאבל הראשון אי פעם על ידי רוקי ב-WNBA (19 נקודות, 13 אסיסטים, 12 ריבאונדים) ב-6 ביולי בניצחון על ניו יורק ליברטי. היא שחקנית החמישית בלבד ב-WNBA שיש לה יותר מטריפל דאבל אחד בעונה. לקלארק היו 17 טריפל דאבלים בקריירת הקולג' שלה באיווה, וניצחה בכל המשחקים האלה.

הלילה קלארק קלעה ארבע שלשות, והיא כבר על 100 שלשעות העונה - היא המהירה אי פעם להגיע ל-100 שלשות בהיסטוריה של ה-WNBA, כשהיא עושה זאת במשחק ה-34 שלה, שוב מול אולם מלא, לעיני 16,645 צופים. "בכל משחק היא משתפרת קצת", אמרה כריסטי סיידס מאינדיאנה, מאמנת החודש ב-WNBA. "היו לה כמה אסיסטים מדהימים הלילה".

כזכור, אינדיאנה וקלארק פתחו את העונה בצורה חלשה מאוד (8:1) אבל מאז השתפרו וכבר הבטיחו מקום בפלייאוף. סביב קלארק יש טירוף גדול בארה"ב, היא מלאת אולמות, מושכת תשומת לב, מעלה את הרייטינג של הליגה ומייצרת עניין - אבל כזכור, היו גם שחקניות רבות שלא הצליחו לפרגן לה וטענו שההייפ סביבה הוא מוגזם ונובע רק בגלל שהיא לבנה.

בתוך המהומה שחקן העבר והפרשן צ'ארלס בארקלי תוקף את אנשי ה-WNBA על הנרטיבים השליליים שהם הפיצו סביב קלארק העונה. "הנשים האלה - ואני אוהד WNBA - הן לא יכלו להתנהל סביב הדבר הזה עם קייטלין קלארק יותר גרוע גם אם היו מנסות", אמר בארקלי בפודקאסט של ביל סימונס, "רק בגלל שאנשים לא אוהבים אותך או את האישיות שלך, הם לא יכולים לבוא לטלוויזיה ולהשמיץ אותך. זה הכל בולשיט.

"הילדה הזו מדהימה. תשומת הלב שהיא מושכת, כמויות הצפייה שהיא הביאה לקולג' ולליגה המקצוענית, ולנשים האלה יש את הקנאה הקטנה הזו. אתה אומר לעצמך, 'לעזאזל, מה קורה פה?'. והדבר שאני אוהב בה, זה שהיא אף פעם לא אומרת מילה. אבל הנשים האלה, שאני אוהב ומכבד את המשחק שלהן, הן לא יכלו לדפוק את הדבר הזה יותר. הייתה כל כך הרבה שליליות, והכל מקנאה קטנה".

בארקלי סירב לנקוב בשמות אבל אפשר להניח שהוא מתכוון לריב המתוקשר בין אייקוני ה-WNBA שריל סוופס וננסי ליברמן. השבוע ליברמן דנה במערכת היחסים העכורה שלה עם סוופס אחרי שהפיצה עובדות שקריות על קלארק. סוופס אמרה בטעות שקלארק נהנתה משנת אקסטרה במכללות ולכן שברה את שיאי הנקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully