וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"עונש" של ורהולם והטירוף של דופלנטיס: מאחורי מירוץ השיאנים

הנורבגי הפסיד בהתערבות ויאלץ להתחרות במדי שבדיה, דופלנטיס חגג: "אל תשחקו איתי משחקים". היכן הם עומדים ביחס לאצנים הגדולים?

דריבל, 3.9/עריכת וידאו: זיו שטיינר

מונדו דופלנטיס הוכיח שוב שהוא ספורטאי על, לא חשוב באיזה ענף. המירוץ בין שיאן העולם בקפיצה במוט לבין קרסטן ורהולם, שיאן העולם בריצת משוכות, בריצת 100 מטר, ענה על כל הציפיות. דופלנטיס סיים אותו ראשון כעבור 10.37 שניות בלבד, בעוד ורהולם עצר את השעון על 10.47.

לצורך העניין, שתי התוצאות הללו לא היו מספיקות כדי להופיע במקצה הגמר באולימפיאדת פריז ובטח לא התקרבו לשיא העולם של יוסאין בולט (שנראה כמעט בלתי ניתן לשבירה), אבל עדיין מדובר בתוצאות מדהימות ומרשימות. לצורך העניין, שיא העולם לנשים בריצת 100 מטר, שרשום על שמה של פלורנס גריפית'-ג'וינר משנת 1988, עומד על 10.49 שניות - תוצאה שכאמור, שני הספורטאים הסקנדינבים עברו אמש בציריך.

"תפסיקו לשחק איתי משחקים!", שאג דופלנטיס באושר אחרי קו הסיום, והודה: "אני בעננים".

מונדו דופלנטיס קופץ במוט שבדי בתחרות ריצה עם קרסטן ורהולם אתלט נורבגי. GettyImages
כמו קרב אגרוף. ורהולם ודופלנטיס, אמש/GettyImages
ארמנד דופלנטיס לצד קרסטן ורהולם. רויטרס
ה"מתנה" של דופלנטיס לורהולם: מדי שבדיה איתם ייאלץ להתחרות/רויטרס

הרעיון לקיים את ה"דרבי הסקנדיבי" יוצא הדופן בין השניים, שמעידים על עצמם כחברים טובים, נולד בעקבות שיחה ביניהם במהלך אימון תמים בשנה שעברה. הבילד-אפ שנבנה אחרי שהשניים סיימו את אולימפיאדת פריז, הוליד הפקה של ממש. ורהולם ודופלנטיס נכנסו לאצטדיון כמו לקרב אגרוף, כשספורטאים רבים צופים בעניין מהיציע.

"מגיע כל הכבוד למונדו. הוא ניצח אותי היום בצורה משכנעת. היה מרוץ נהדר", פרגן ורהולם הנורבגי - שכעונש על ההפסד, ובעקבות התערבות עם דופלנטיס, יתחרה היום בליגת היהלום עם מדים של שבדיה. דופלנטיס אף ניגש לורהולם מיד בסיום המירוץ והעניק לו בטקס מאולתר את המדים החדשים שישמשו אותו כאמור היום - בצבעים צהוב וכחול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully