וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורנייה התקבל ע"י אלפים, וחשף: "מתתי משעמום ב-NBA"

הרכש הנוצץ של אולימפיאקוס זכה לקבלת פנים מטורפת, והודה שמצא את הניצוץ שאבד: "לא הפסקתי לחשוב על חזרה לכדורסל האירופי"

אוון פורנייה מתקבל על ידי אלפי אוהדי אולימפיאקוס ביוון/מתוך טוויטר

מלחמת החימוש בכדורסל היווני בשיאה, ובהתאם גם הטירוף גובר. אחרי החתמתו של אוון פורנייה בשורות אולימפיאקוס, הקבוצה מפיראוס מסתמנת כאחת הפייבוריטיות ללכת עד הסוף העונה ביורוליג, בתקווה לנשל את היריבה השנואה פנאתינייקוס מהתואר - למרות שגם היא השקיעה מיליונים כדי לשדרג את הסגל.

פורנייה, שעזב את ה-NBA במפתיע אחרי 12 שנים, כשהוא בן 31 ועדיין בשיאו, נחת הלילה (בין רביעי לחמישי) ביוון והתקבל על ידי אלפי אוהדים של אולימפיאקוס שחיכו לו בשדה התעופה. פורנייה הנרגש תיעד את עצמו עם האוהדים, והודה שהחזרה לכדורסל האירופי אחרי שנים בארצות הברית, הדליקה לו ניצוץ שכבר כבה.

"בשנתיים האחרונות, מתתי משיעמום ב-NBA. לא הפסקתי לחשוב על חזרה לאירופה", אמר פורנייה ל"ל'אקיפ". "רציתי למצוא משהו מרגש ומאתגר, ואחרי האולימפיאדה אמרתי לסוכן שלי שאולימפיאקוס היא האופציה המועדפת עליי. היו לי שיחות עם כמה קבוצות NBA, כולל וושינגטון ומילווקי, אבל לא רציתי".

יחד עם סשה וזנקוב שחזר לאולימפיאקוס ולצד קינן אוואנס שהצטרף הקיץ, גם לאולימפיאקוס יש סגל של כוכבים, בדומה לפנאתינייקוס של ארגין עתמאן.

המנהל המקצועי כריסטוס באפס התמוגג ואמר אתמול: "ההחתמה של פורנייה היא אחת הגדולות בתולדות הכדורסל האירופי, אם לא הגדולה שבהן - אבל במועדון כמו אולימפיאקוס אף פעם לא עוצרים. אם תהיה לנו הזדמנות נוספת לחזק את הקבוצה, לא נהסס לעשות זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully