וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאזטיץ' במקום סמפאולי? הוויתור המפתיע של פטאצ'י

מכירתו של שחקן הכנף למכבי תל אביב הוציאה לדרך מהפכה במועדון נעוריו, המנכ"ל מסביר: "זה צעד אסטרטגי". בברזיל נפרדו: "המספרים מספרים את הסיפור"

ווסלי פטאצ'י נוחת בישראל לקראת חתימה במכבי תל אביב/צילום: ברני ארדוב

ווסלי פטאצ'י מיעט לקבל הזדמנויות בסנטוס בתקופה האחרונה, אבל כעת יחפש אותן הרחק מהמולדת, במדי מכבי תל אביב. אחרי שנרכש על ידי הצהובים תמורת 1.3 מיליון יורו וחתם לשלוש שנים, בברזיל שופכים אור על הפרטים מאחורי הקלעים, וחושפים שמכירתו תוציא לדרך מהפכה של ממש בסנטוס.

המאמן פאביו קאריל, שסיפסל את פטאצ'י ולא הרבה להעניק הזדמנויות לשחקנים צעירים באופן כללי, יסיים חוזה בדצמבר ומי שעשוי להחליפו הוא שם גדול למדי: חורחה סמפאולי, מאמן נבחרת ארגנטינה, סביליה ומארסיי בעבר, שעשוי לחזור לקדנציה שנייה בסנטוס כדי לחלץ אותה מהליגה השנייה בברזיל ולהחזיר אותה לימים הטובים.

גם הסגל של סנטוס יעבור מתיחת פנים, שהחל עם מכירתו של פטאצ'י ונמשך עם שורה של פרידות משחקנים אחרים שלא עמדו בציפיות במדי הקבוצה.

יו"ר הקבוצה פאולו בראקס התייחס אמש למכירה של פטאצ'י והסביר שמדובר ב"צעד אסטרטגי" עבור המועדון. "השארנו לעצמנו אחוזים גבוהים ממכירה עתידית, ומכרנו אותו לקבוצה מישראל. מבחינתי, זו רק ההתחלה. נעשה את כל השינויים הנדרשים", אמר.

ווסלי פטאצ'י, מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
פותח דף חדש. פטאצ'י/אתר רשמי, מכבי תל אביב

גם בתקשורת הברזילאית סיכמו את הקדנציה של פטאצ'י בקבוצה הבוגרת של סנטוס, ובאתר "Bolavip" כתבו: "ווסלי פטאצ'י נמכר לישראל, והמספרים שלו מסבירים מדוע. עם 33 הופעות ושני שערים בלבד, השחקן הצעיר פשוט לא עמד בציפיות ולא הראה מספיק בקבוצה הבוגרת".

עיתונאי אחר הגדיר את המהלך כ"העברה מוזרה", וטען ש"פטאצ'י בחר תחנה מאתגרת מאוד בפעם הראשונה שלו בחו"ל, ונותר רק לגלות האם - אם בכלל - הוא יצליח להתאקלם באווירה החדשה".

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן
שיתוף פעולה עם קרן מכבי תל אביב בכדורגל. יחצ,
שיתוף פעולה עם קרן מכבי תל אביב בכדורגל/יחצ

בנושא אחר, ארגון 'פתחון-לב' יוצא במיזם ייחודי ומרגש עם קרן מכבי תל אביב בכדורגל למען משפחות מעוטות יכולת. המיזם הקורא בכל עונה לאוהדי מכבי להתגייס ולהביא ביגוד חם ספורטיבי למשחק, ובכך לסייע למשפחות מעוטות יכולת להתמודד עם הקור. זאת בנוסף לתרומות השוטפות לאורך השנה של הקרן התורמת ביגוד ספורט איכותי ומעניקה חום ותקווה לאלפי משפחות.

אלי כהן, מנכ"ל ארגון 'פתחון-לב': "אנחנו בפתחון לב גאים לשתף פעולה עם קרן מכבי תל אביב בכדורגל. זוהי זכות גדולה להעלות חיוך על פניהן של משפחות רבות וילדיהן. להעניק להם את היכולת להתחיל את שנת הלימודים בצורה הטובה ביותר ולהתחדש בביגוד חם לקראת עונת החורף. אני מודה לקרן מכבי תל אביב בכדורגל על הלב הענק והמחויבות לקהילה. יחד, אנחנו מוכיחים שכדורגל הוא הרבה יותר ממשחק - הוא כוח לשינוי חברתי!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully