וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאסמירו נחוש להישאר במנצ'סטר יונייטד ולהילחם על מקומו

למרות הדיווחים בטורקיה על מעבר אפשרי לגלאטסראיי אחרי שקרס מול ליברפול, ב"דיילי מייל" פורסם שהברזילאי מתכוון להיאבק על דקות לפחות עד חלון ההעברות בינואר

תקציר ניצחונה הגדול של ליברפול 0:3 בחוץ על מנצ'סטר יונייטד/ספורט1

חלון ההעברות לרישום שחקנים למפעלים האירופיים של אופ"א הסתיים הלילה (בין רביעי לחמישי) וקאסמירו עדיין במנצ'סטר יונייטד, חרף הדיווחים על כך שהוא עשוי לעבור במהלך בזק לגלאטסראיי, רגע אחרי שהאלופה הטורקית הכריזה על צירופו של ויקטור אוסימן. כעת, לפי "דיילי מייל", אין צפי שהברזילאי יעזוב את תיאטרון החלומות, לפחות לא בחודשים הקרובים.

קאסמירן בן ה-32 נרכש על ידי מנצ'סטר יונייטד בקיץ 2022 תמורת 70 מיליון יורו, אבל במדי השדים האדומים לא מצליח לשחזר את יכולת השיא מריאל מדריד, איתה זכה בכל תואר אפשרי. ביום ראשון בהפסד הביתי המשפיל 3:0 לליברפול הוא היה האשם בשני השערים הראשונים שהקבוצה ספגה ועל כן הוחלף במחצית, כשעל פי ההערכות בכל מקרה לא ישוב להרכב לאור רכישתו של מנואל אוגרטה בסוף השבוע האחרון תמורת כ-50 מיליון יורו.

קאסמירו, קשר מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
יישאר בתיאטרון החלומות לפחות עד ינואר. קאסמירו/GettyImages

למרות המעמד המעורער והרצון של מנצ'סטר יונייטד להיפרד ממנו אם תגיע הצעה ראויה כדי לחסוך את עלויותיו הגבוהות, על פי הדיווח קאסמירו נחוש להישאר במנצ'סטר יונייטד ולהילחם על מקומו בסגל של אריק טן האח. אמנם החלון למפעלים האירופיים (ליגת האלופות, הליגה האירופית והקונפרנס ליג) נסגר, אבל החלון בטורקיה ייסגר רק בשבוע הבא ומכאן שהקבוצות הגדולות עדיין יכולות לנסות לצרפו.

קאסמירו משתכר קרוב לחצי מיליון יורו בשבוע ולא מדובר בסכומים שהקבוצות הטורקיות יכולות לעמוד בהם, אבל הן יכולות להציע לו חוזה ארוך טווח שמוערך במיליוני יורו לשנה. קאסמירו, בכל אופן, מעדיף להישאר בפרמיירליג לפחות להמשך העונה, כשלקראת ינואר לא מן הנמנע שיגיעו הצעות מערב הסעודית שיכולות לפתות אותו לחזור בו מהחלטתו להישאר ולהילחם על דקות משחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully