וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנדלמן לקראת בלגיה: "אנחנו באים לנצח, בלי רגשי נחיתות"

עודכן לאחרונה: 5.9.2024 / 9:19

קשר נבחרת ישראל המשחק בגנט הבלגית התייחס ליריבה הקרובה ("חזקה עם שחקנים איכותיים") והעמדה שלו על המגרש ("אמלא כל תפקיד")

שערי השבוע 4.9/ספורט1

נבחרת ישראל תפתח את קמפיין ליגת האומות בשישי (21:45) כשתפגוש בהונגריה את נבחרת בלגיה במחזור הפתיחה בדרג A. הנבחרת הלאומית שהעפילה לדרג הבכיר ביותר במפעל הוגרלה לבית קשה עם איטליה, צרפת והשדים האדומים, ואין מי שמכיר אותם בנבחרת טוב יותר מאשר עומרי גנדלמן.

הקשר הישראלי שמשחק בגנט ומצטיין בשורותיה בשנה האחרונה, אמר לקראת המפגש עם הבלגים: "עוד לא גיליתי את הסוד של בלגיה, אבל אין ספק שמדובר בנבחרת חזקה עם שחקנים מאוד איכותיים. אנחנו לומדים אותם, אך קודם כל מסתכלים על עצמנו. יש להם עבודה מגיל צעיר, אנשי צוות באקדמיות והרבה שחקנים שמתפתחים שיוצאים החוצה בסכומים גדולים. יש להם תרבות כדורגל מוצלחת. אני מנסה ללמוד מהם, גם מהשחקנים הבלגים, גם מהצוות האיכותי שלנו והשחקנים שאיתי בקבוצה. יש הרבה תחרות בליגה, כך שזה משפר אותי וגורם לי להתחרות איתם".

ענאן חלאילי לצד דין דוד נבחרת ישראל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
הכנות אחרונות. שחקני הנבחרת/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל
רן בן שמעון מאמן נבחרת ישראל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
לקראת מבחן ראשון וקשה במיוחד. בן שמעון/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

על המקום שלו בנבחרת וסיכויי ההצלחה: "החלום של כל ילד הוא להגיע לנבחרת הבוגרת ולעשות משהו גדול בשביל המדינה. זאת מטרה עבור כולנו. יש פה את הכלים הכי טובים שיש - מבחינת צוות ושחקנים. אי אפשר להסתיר שיש לנו בית קשה, אלה חלק מהנבחרות הכי טובות בעולם. יש משהו בנבחרת שלנו שאנחנו באים בלי רגשי נחיתות. באים לנצח, לשחק בדרך שלנו. בשביל זה אנחנו משחקים כדורגל, הנבחרת זאת במה מצוינת להראות דברים גדולים. בעזרת השם נביא את הנבחרת בסופו של דבר לטורניר גדול".

יואב ג'רפי שוער נבחרת ישראל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
יעמוד בין הקורות? ג'רפי/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל
אוסקר גלוך נבחרת ישראל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
בונים עליו. גלוך/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

עוד הוסיף גנדלמן ואמר: "אמלא כל תפקיד שיגידו לי למלא במגרש. בגנט ביקשו ממני משהו אחד, ופה בנבחרת יכולים לבקש ממני משהו אחר. אני שמח שיש לי סל של כישורים שאני יכול להראות על המגרש ולשחק בכמה תפקידים. זה יתרון מאוד גדול, ככה אני מוכן לכל תרחיש ולכל מה שהצוות המקצועי יבקש ממני".

לקראת המשחק של ישראל נגד איטליה ב-9 בספטמבר

ההתאחדות הודיעה שהמשחק של הנבחרת נגד איטליה ישודר באיצטדיון רמת גן על גבי מסך ענק!
כל רוכש כרטיס יהנה מהרצאה של אופיר חיים, ובירה ונקניקייה בלחמנייה ראשונה. כמו כן עמדת נישנושים חופשי עם שתיה קרה/חמה לאורך כל הערב!

מספר המקומות מוגבל!
19:00 כניסת קהל
20:00 הרצאה של אופיר חיים
21:45 תחילת המשחק

⬇️לרכישת כרטיס ⬇️

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully