וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעד הקיצוני של אוהדי הפועל ב"ש: "לא ניתן שידרכו על כבודנו"

בעקבות ההרחקות והקנסות הכבדים שספגו אלו שפרצו לדשא אחרי שאוהדי בני סכנין ביזו את ההמנון, החליט ארגון אולטרסאות' לנקוט עמדה: "לא נפקיר את המורחקים"

האוהדים שעוכבו לחקירה/דוברות המשטרה

עשרות אוהדי הפועל באר שבע, חברי ארגון אולטרסאות', עוכבו לחקירה, נעצרו ונענשו במבצע משטרתי בעקבות פריצתם לדשא וההתנהגות האלימה בתגובה לביזוי ההמנון על ידי אוהדי בני סכנין. מרביתם הורחקו לחצי שנה מהמגרשים ובתגובה הודיע הערב (רביעי) הארגון על החלטתם "לממש את ההרחקה" עבור כל חברי הארגון. במילים אחרות: הארגון יחרים את משחקי הקבוצה עד סיום עונש ההרחקה שספגו חבריהם.

ברשתות החברתיות הודיע ארגון אולטרסאות': "כידוע, בימים האחרונים לאחר מאורעות ביזוי המנון המדינה בטרנר, למעלה מ-20 חברי ארגון נעצרו במשך הימים האחרונים (כי מישהו פה רצה טפיחה על השכם על חשבוננו) ובתום הליך משפטי זריז הורחקו לחצי שנה מהמגרשים. בנוסף, הטילו עלינו קנסות בסכומים הזויים.

עימות בין אוהדי הפועל באר שבע לבני סכנין. ברני ארדוב
כל חברי ארגון אולטרסאות' מרחיקים את עצמם/ברני ארדוב

"בניגוד למעורבות עבר עם החוק, כשמדובר בעקרונות וקווים אדומים, כאלו שמייחדים אותנו כאומה, צורבים לנו בלב ובנפש ובטח לאחר טבח ה-7.10, כשאיבדנו כל כך הרבה דם קדוש על הארץ הזו, ספדנו לחברים מעל קברים, קיבלנו החלטה קולקטיבית שאת המורחקים אנחנו לא נפקיר".

עוד נכתב בהודעת הארגון: "אז עם כל הצער והכאב, אנחנו מודיעים שכלל חברי הארגון בפה אחד, קיבלו את ההחלטה לממש את ההרחקה כולנו! נכון, יש לזה משמעויות, אנחנו יודעים...הקבוצה מעל הכל, אבל עקרונות חזקים מהכל. כי אנחנו מאמינים בצדקת דרכנו, ומאמינים באחדותנו. רק אגרוף אחד ומאוחדים, נצליח לשנות דברים. אנחנו לא נאפשר בשום מקום בעולם שידרכו על הכבוד שלנו כעם ומדינה.

"מודים לכולם על כל התמיכה בימים האחרונים. בזכותכם נעשה את השינוי!!!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully