וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "משחק לא טוב זה בלשון המעטה. נצטרך להתאושש"

אחרי ה-5:1 לגרמניה, ההפסד הגבוה בתולדות הנבחרת הצעירה, אמר המאמן: "נצטרך להביא נקודות נגד אסטוניה וקוסובו". ניב אליאסי: "יש לנו צוות מעולה"

שערי השבוע 4.9/ספורט1

הנבחרת הצעירה של ישראל רשמה הערב (רביעי) את הפסדה הגבוה ביותר אי פעם ב-5:1 לגרמניה, ששם אותה על מאזן של שישה הפסדים בשישה משחקים בקמפיין מוקדמות היורו עד גיל 21. הגרמנים שלטו לאורך כל המשחק והקשו מאוד על השחקנים של גיא לוזון לצאת קדימה, כשגם פציעה של ירין לוי העיבה על התוצאה הרעה. הנבחרת נמצאת במקום האחרון בבית D בקמפיין, כשהיא היחידה ללא נקודות.

המאמן גיא לוזון לא הסתיר את האכזבה בסיום: "משחק לא טוב זה בלשון המעטה, אבל אסור לשכוח שהפערים בין גרמניה לישראל הם גדולים והיום זה בא לידי ביטוי מהדקה הראשונה. נצטרך לאסוף את עצמנו, להתאושש ולבוא בשיא המוכנות לשני המשחקים הבאים".

עוד אמר המאמן לקראת המשחקים הבאים בימים שבת ושלישי: "עם כל הכבוד לקוסובו ולאסטוניה, הן לא ברמה של גרמניה ואנחנו נצטרך להרים את הרמה שלנו ולהביא את הנקודות".

שחקן נבחרת גרמניה הצעירה ניקולו טרסולדי מכניע את ניב אליאסי. GettyImages
"הפערים בין גרמניה לישראל גדולים". אליאסי נכנע/GettyImages

השוער ניב אליאסי אמר אחרי המשחק: "הרבה דברים שרצינו לעשות לא עבדו לנו. לא רצינו לסיים בכזו תוצאה, אבל אנחנו מסתכלים קדימה לשני המשחקים הבאים ונעשה את הכל כדי לקחת נקודות".

לקראת המשחקים הבאים בשבת ובשלישי מול אסטוניה וקוסובו בהתאמה הוסיף השוער: "נצטרך לתקן את הטעויות שעשינו. נלמד ונשפר את הדברים הטובים. יהיה בסדר, יש לנו צוות מעולה שיוביל אותנו לניצחונות במשחקים הבאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully