וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דונצ'יץ' ללייקרס? קודם צריך לקחת מהידיים שלו את הבירות"

רוברט הורי שזכה ב-3 אליפויות ברציפות עם הקבוצה מלוס אנג'לס, התבטא נגד הגעה של הסלובני לעיר המלאכים: "לוקה לא אתלט, הוא לא בדיוק השחקן שישאר בכושר"

שערי השבוע 4.9/ספורט1

ב"The Ringer" דווח רק לפני כשבוע וחצי כי הלייקרס חושבים על האפשרות לצרף את לוקה דונצ'יץ' כחלק מ"היום שאחרי לברון ג'יימס", ועכשיו יש גם כאלה אשר הביעו את דעתם על עסקה שכזו שתנחית את הסופרסטאר הסלובני של דאלאס בלוס אנג'לס.

רוברט הורי, ששיחק במדי הלייקרס וזכה איתם בשלוש אליפויות ברציפות (ו-7 בכלל בקריירה), נשאל על כך בפודקאסט בארה"ב והבהיר בצורה נחרצת למדי - לוקה פשוט לא מתאים.

"צריך לחשוב קודם על החוזה של לוקה, הוא יהיה בן 32 כשהוא יסתיים. הוא לא שחקן הגנה הכי טובה כרגע וזו הבעיה העיקרית של הלייקרס", אמר הורי. "צריך שחקנים אתלטים בפרנצ'ייז כמו הלייקרס, לוקה לא כזה. הוא יכול לקלוע כנראה בצורה הטובה ביותר בליגה, אבל אנחנו יודעים שגם שצריך לקחת את הבירות מהידיים שלו, כי הוא לא בדיוק השחקן שישאר בכושר. אנחנו לא צריכים אותו בלייקרס".

רוברט הורי, לוס אנג'לס לייקרס. GettyImages
לא רוצה לראות את דונצ'יץ' בלייקרס. רוברט הורי/GettyImages

גם שחקן הבייסבול ברנדון הארפר התארח בפודקאסט, והביע את דעתו על הגעה אפשרית של דונצ'יץ' לעיר המלאכים: "גם עם יאניס אנטטוקומפו היה דיבור כזה לפני כמה שנים, עכשיו עם לוקה ובעתיד יהיה עם ויקטור וומבניאמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully