וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגש: הפועל ירושלים השיקה חולצה לזכרו של הרש גולדברג פולין ז"ל

הקבוצה אותה אהד החטוף שנרצח בשבי חמאס הציגה מחווה במילותיו של ההספד של אביו: "יהי זכרך מהפכה". חולצת המשחק תהיה במחזור הקרוב, וגם, ורדר ברמן עשתה כבוד

הלוויתו של הרש גולדברג פולין/רויטרס

מותו הכואב של הרש גולדברג פולין ז"ל בשבי החמאס וחילוץ גופתו יחד עם חמש גופות חטופים וחטופות נוספים אחרי שנרצחו באכזריות זעזע את המדינה. הרש, בן 23 במותו, הובא ביום שני האחרון לקבורה, כשבהספדים אביו ג'ון אמר בין היתר: "יהי זכרך מהפכה".

הרש ז"ל, שהיה אוהד הפועל ירושלים בכדורגל ובכדורסל, זכה לכבוד ענק במחווה מרגשת של מועדון הכדורגל שהודיע היום (רביעי) כי דמותו עם המשפט שאביו ג'ון אמר עליו בהספד תתנוסס על חולצת הקבוצה במחזור הקרוב. בנוסף יהיה רשום מתחת להדפס: "ילד של אור, אהבה ושלום".

קבוצה נוספת שתמכה במשפחתו של הרש ז"ל לאורך כל החודשים האחרונים היא ורדר ברמן מהבונדסליגה הגרמנית. אוהדי הקבוצה אשר היו קרובים אליו הציגו שלטים ודגלים המציגים את דמותו בכל משחקי הקבוצה וקראו להשבתו מהשבי, וכעת לאחר הירצחו, נתלה דגל על ידי האוהדים והמועדון אשר כתוב עליו: "נוח על משכבבך בשלום, הרש".

גם בקבוצת הכדורסל של הפועל ירושלים הגישו בקשה למנהלת הליגה להדביק את דיוקנו של הרש ז"ל על גופיות המשחק שלה לאורך כל העונה הקרובה ליד סמל המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully