וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נער ארגנטינאי מכר את הסוס והכבשה שלו כדי לממן מבחנים באיטליה

סבסטיאן הרננדס בן ה-15 הופתע כשקיבל הזמנה להיבחן בקבוצת נוער בארץ המגף. לאור התקציב הנמוך לקניית כרטיס טיסה והוצאות נלוות, הוא נטל יוזמה שכללה גם ויתורים כואבים: "זה החלום שלי"

תקציר הניצחון 0:1 של ארגנטינה על קולומביה בגמר הקופה אמריקה/ספורט1

מה הייתם מוכנים לעשות כדי להגשים את החלום - לטוס ליבשת רחוקה ולהפוך לכדורגלנים? סבסטיאן הרננדס בן ה-15 מארגנטינה החליט שהוא מוכן לוותר על הרבה מאוד בשביל לתת לעצמו סיכוי שזה יקרה.

הסיפור של סבסטיאן עלה לכותרות בארגנטינה אחרי שהוא החליט לערוך מעין הגרלה שבמסגרתה הוא הפרסים הם בעצם נכסים שיש ברשותו - בשביל לממן כרטיס טיסה לאיטליה. הנכס המרכזי הוא הסוס שלו., אותו קיבל במתנה מאביו.

הרננדס גר במחוז צ'ובוט שבדרום ארגנטינה, בעיירה הקטנה גוואלחאינה שבה פחות מ-1,200 תושבים, ומשחק כמגן שמאלי באחת הקבוצות המקומיות. הוא תמיד חלם להפוך לכדורגלן מקצוען והופתע כשאחד מחבריו הקרובים של אביו, הצליח לארגן לו מבחנים במחלקת הנוער של ג'ויוסה - מועדון שקבוצת הבוגרים שלו משחקת בליגה הרביעית באיטליה.

אז מה הבעיה? איך לשלם על כרטיס הטיסה וההוצאות הנלוות.

סבסטיאן הרננדס, שמכר את הסוס שלו כדי לממן כרטיס טיסה למבחנים בקבוצה באיטליה. ., צילום מסך
סבסטיאן הרננדס, שמכר את הסוס שלו כדי לממן כרטיס טיסה למבחנים בקבוצה באיטליה/צילום מסך, .

הרננדס מגיע ממשפחה דלת אמצעים, אבל הוא סירב לוותר על החלום ונטל יוזמה. הוא החליט ללכת בגדול ולמכור כרטיסים בעלות של 5,000 פסוס (כ-195 שקלים), להגרלה בה ניתן לזכות בכמה פרסים. הפרס הגדול ביותר: הסוס הפרטי שלו, שני פרסים נוספים הם כבשה ועז ששייכות למשפחה, ויש גם פרס של 50 אלף פסו (1,950 שקל) אם תימכר כמות גדולה של כרטיסים.

"הסוס הוא שלי, אבי נתן לי אותו במתנה ליום הולדת 9", סיפר סבסטיאן בתכנית רדיו, "אבל החלום שלי הוא לשחק כדורגל ולכן החלטתי לוותר על הסוס כדי לגייס כסף לנסיעה".

בני משפחתו של סבסטיאן וחבריו, מסייעים לו למכור כרטיסים והם אופטימיים שהוא יגייס את סכום הכסף הנדרש כדי להמריא למבחנים באיטליה, מה-1 עד ה-15 בדצמבר. זו כמובן תהיה הפעם הראשונה בה הוא טס.

העיירה גוואלחאינה מרוחקת כ-1,900 קילומטרים מבואנוס איירס (יותר מ-22 שעות נסיעה) ומבירת ארגנטינה הוא יטוס לאירופה. לסבסטיאן צפוי מסע בלתי נשכח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully