וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הומלס חתם ברומא, הצעות גדולות לראביו, ממפיס ומרסיאל

עודכן לאחרונה: 4.9.2024 / 21:08

ארבעה מהשחקנים החופשיים הבכירים בשוק קרובים להכרעה: הבלם הצטרף לג'אלורוסי וישחק איתם בליגה האירופית, אל-נאסר בעקבות הקשר, קורינתיאנס פנתה להולנדי, א.א.ק למרסיאל

תקציר ליגה גרמנית: באיירן מינכן - פרייבורג 0:2/ספורט1

אחד השמות הכי מבוקשים בשוק השחקנים החופשיים קיבל היום (רביעי) החלטה לגבי עתידו: מאטס הומלס בן ה-35, שהחזיק בלא מעט הצעות אחרי סיום דרכו בבורוסיה דורטמונד, נחת היום ברומא, עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות וחתם רשמית לעונה הקרובה תמורת כ-2 מיליון יורו. הוא הוצג ויהיה חלק מהסגל של הג'אלורוסי גם בליגה האירופית.

ולא רק הומלס: השחקן הטוב ביותר בשוק החופשי הוא ככל הנראה אדריאן ראביו. באיטליה טוענים שקשר נבחרת צרפת קיבל הצעה של 20 מיליון יורו לעונה מאל נאסר הסעודית, לאחר שכריסטיאנו רונאלדו "דוחף באופן אישי" לצירופו של השחקן.

כוכב נוסף שמחפש אחר קבוצה לעונה הבאה הוא ממפיס דפאי, שקיבל פניה מפתיעה מהליגה הברזילאית. בתקשורת המקומית נטען כי קורינתיאנס מוכנה להציע לכוכב נבחרת הולנד לא פחות מ-400 אלף יורו לחודש בחוזה לשנתיים, וממפיס שוקל זאת בכובד ראש.

גם אנתוני מרסיאל קיבל פניה יוצאת דופן. הצרפתי בן ה-28 שסיים את דרכו במנצ'סטר יונייטד על הכוונת של א.א.ק אתונה, שמוכנה להגיש לו את החוזה הגבוה בתולדות המועדון. הסכומים לא פורסמו, אך מדובר בחוזה גבוה יותר מזה שקיבל מחזיק השיא הקודם אריק לאמלה (2 מיליון יורו לעונה). כך או כך מדובר, כמובן, במשכורת נמוכה יותר מזו שמרסיאל הרוויח בשדים האדומים (כ-270 אלף יורו לשבוע).

רומא מכריזה על החתמת הומלס

הארבעה נכללו ברשימה שפורסמה הבוקר ב"דיילי מייל", שם ניסו להרכיב את הרכב השחקנים החופשיים הטובים ביותר בשוק. בשער הוצב קיילור נבאס, בהגנה בצוותא עם הומלס ג'ואל מאטיפ, אלכס טלס וסרחיו ראמוס, בקישור מיראלם פיאניץ' לצד ראביו, ובחלק הקדמי בצוותא עם ממפיס ומרסיאל איבן פרישיץ' ודלה עלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully