וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרו-פלסטיניים קוראים להשעיית ישראל פרמייר טק מטור בריטניה

איגוד האופניים הבריטי וסילבן אדמס מואשמים ב"ספורטוושינג", ארגונים אנטי-ישראלים יפגינו בכל נקודות המרוץ: "פשעי מלחמה נעשים בעזה"

דריבל, 3.9/עריכת וידאו: זיו שטיינר

מארגני הטור של בריטניה סופגים ביקורות נוקבות על הכללת "ישראל פרמייר טק" במרוץ שהחל אתמול (שלישי) בקלסו שבסקוטלנד. ארגוני "כרטיס אדום לישראל" ו"הידידים הסקוטיים של פלסטין" קראו להרחקת קבוצת האופניים הישראלית ומאשימים את איגוד האופניים הבריטי ב"ספורטוושינג", כלומר ניסיון לטהר את תדמיתה של ישראל באמצעות ספורט.

על רקע זה מתוכננות מחאות פרו-פלסטיניות בכל אחת מהנקודות בהן עובר המרוץ, שנמשך שישה ימים ועתיד להגיע לסיומו בפליקסטאו. לדברי המבקרים, השקעתו של המיליארדר סילבן אדמס בקבוצת הרוכבים נועדה לשפר את המוניטין של ישראל ברחבי העולם בזמן שהמדינה "מבצעת פשעי מלחמה בעזה".

כפי שקרה בלא מעט ענפים אחרים, הארגונים המתנגדים משווים את ישראל לרוסיה שהורחקה כמעט מכל תחרות ספורטיבית מאז שצבאה פלש לאוקראינה, וכן קוראים לאסור על השתתפותה של ישראל פרמייר טק בתחרות הנוכחית ובכל הבאות. עוד מגנים המבקרים בחריפות את תמיכתו הפומבית של אדמס בצה"ל, גם בפן הכלכלי.

מהטורים התובעניים אי פעם. ישראל פרמייר טק. ישראל פרמייר טק,
ישראל פרמייר טק/ישראל פרמייר טק

גם כריס פרום, הרוכב המפורסם ביותר של ישראל פרמייר טק, הותקף בעקבות תמיכתו בישראל מאז טבח ה-7 באוקטובר ומאמציו לחזק את תדמית המדינה בחו"ל, כאשר בין היתר הופיע הבריטי בסרטון תעמולה של משרד החוץ לקידום מרוץ להעלאת המודעות לכך שחמאס מחזיק חטופים בעזה.

מוקדם יותר השנה הסירה ישראל פרמייר טק את הסממנים הישראליים מהאופניים של רוכביה כ"אמצעי זהירות", אך ממשיכה להתחרות תחת שם המייצג את המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully