וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מתגעגעת? דירוג העסקאות הגדולות ביורוליג

ב"יורוהופס" הציבו את מעברו של בראון לפנאתינייקוס במקום השלישי ואת זה של בולדווין לפנרבחצ'ה במקום הרביעי. פורנייה מעל כולם, הטופ 10 - בפנים

דריבל, 3.9/עריכת וידאו: זיו שטיינר

שוק ההעברות ביורוליג התחמם בימים האחרונים, עם החתמתו המרעישה של אוון פורנייה באולימפיאקוס. גם ריאל מדריד עדיין לא אמרה את המילה האחרונה, ובכל זאת ב"יורוהופס" ערכו היום (רביעי) את דירוג עשר העסקאות הגדולות ביותר שהושלמו עד כה.

באופן לא מפתיע, פורנייה שנחת באולימפיאקוס ניצב במקום הראשון, אחרי 723 משחקים בליגה הטובה בעולם ותשע עונות של 12 נקודות או יותר למשחק ב-NBA. האדומים מפיראוס נמצאים גם במקום השני ברשימה, עם החזרתו של ה-MVP של המפעל לשעבר סשה וזנקוב בחוזה עתק, אחרי עונה מאכזבת משהו במדי סקרמנטו.

באופן מפתיע למדי, לורנזו בראון שעזב את מכבי תל אביב לפנאתינייקוס דורג במקום השלישי - אחד לפני חברו הטוב ווייד בולדווין שחתם בפנרבחצ'ה.

לורנזו בראון בונזי קולסון ווייד בולדווין מכבי תל אביב עם צלחת האליפות. דני מרון
מכבי תל אביב יכולה רק להתגעגע. בראון עם בולדווין וקולסון/דני מרון

את הטופ 10 משלימים קווין פאנטר (5. עזב את פרטיזן בלגרד לטובת ברצלונה), פורקן קורקמז (6. עזב את פילדלפיה לטובת מונאקו), ג'ורדן נוורה (7. עזב את טורונטו לטובת אנאדולו אפס), סרג' איבקה (8. עזב את באיירן מינכן לטובת ריאל מדריד), ניק קלאתיס (9. עזב את פנרבחצ'ה לטובת מונאקו) וקודי מילר-מקינטייר (10. עזב את באסקוניה לטובת הכוכב האדום בלגרד).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully