וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטף קרי רוצה לשתף שוב פעולה עם לברון - ומסמן יעד נוסף

התיאבון של כוכב גולדן סטייט נפתח אחרי האולימפיאדה: "מקווה שיהיו לנו עוד חוויות כאלה". לאחר הפרישה ירצה להיות בעלים של קבוצה: "זה על השולחן"

דריבל, 3.9/עריכת וידאו: זיו שטיינר

שיתוף הפעולה המופלא בין סטפן קרי ולברון ג'יימס עמד במרכז טורניר הכדורסל האולימפי. השניים הללו - בני 36 ו-39 - הם גם האחראיים המובילים לכך שארצות הברית שבה בסופו של דבר עם מדליית הזהב, והפנטזיות על שיתופי פעולה עתידיים לא פוסקות.

"אני מקווה שיהיו לנו עוד חוויות כאלה בעתיד, בין אם נהיה חברים לקבוצה או לא", אמר סטף בריאיון למגזין "פיפל". "אחרי כל המאבקים שהיו לנו על הפרקט, העובדה שיכולנו להיות חברים לקבוצה, ולא רק באולסטאר, אלא במשחק אמיתי וחשוב - זה העמיק את הכבוד ואת החברות שיש לנו. אני חושב שדחפנו זה את זה לאורך הקריירה".

קרי הוסיף וטען כי מדליית הזהב "בקושי ירדה מהצוואר" בשבועות האחרונים, וכעת הוא מתכונן לעונת 2024/25 עם גולדן סטייט, בשורותיה האריך את חוזהו לאחרונה. כעת, לראשונה מאז 2011, כשהוא יסתכל הצידה הוא לא יראה את חברו הטוב לקו האחורי קליי תומפסון, אך הווריירס בכל זאת התחזקו במהלך הקיץ עם צירופם של דיאנתוני מלטון, באדי הילד וקייל אנדרסון.

"אני אוהב שאנשים חושבים שלא נוכל להתמודד מול יתר הקבוצות במערב", אמר. "זה אתגר, נצטרך ליצור את ההצלחה בעצמנו. זה מדרבן אותי. אני מתכוון לתעל את כל האנרגיה מהחוויה האולימפית".

סטפן קרי, לברון ג'יימס, נבחרת ארצות הברית בכדורסל. רויטרס
ציבור חובבי הכדורסל יזכו לראות אותם פעם נוספת משתפים פעולה? סטף ולברון/רויטרס

ובינתיים, סטף מביט גם אל עבר סיום הקריירה. בריאיון שהעניק ל-CNBC, חשף שירצה להיות בעלי קבוצה ב-NBA: "זה בהחלט על השולחן. אני חושב שאוכל לעשות עבודה טובה בלשמר את כמה שהליגה טובה כרגע, ואעשה כל מה שצריך כדי לנהל קבוצה שתרוץ לאליפות. אבל יש לי עוד הרבה להשיג על הפרקט לפני שאעבור לתפקידים אחרים בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully