וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקבעו סעיפי האישום: בני סכנין תעמוד לדין על סירוב לשחק

4.9.2024 / 9:45

תובע ההתאחדות העמיד לדין את סכנין גם על קריאות גזעניות, בין היתר, ואת הפועל ב"ש בגין פגיעה ע"י אוהדים והפרות נוספות. על פי דו"ח השופט, שחקני סכנין מיאנו לעלות גם אחרי שמפקד המשטרה הבטיח שמירה על הסדר

אוהדי הפועל באר שבע תוקפים את אוהדי בני סכנין/תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים

תובע ההתאחדות לכדורגל קבע מה יהיו סעיפי האישום שעליהם תעמודנה הפועל באר שבע ובני סכנין לדין משמעתי ביום רביעי הבא, לאחר ביטול המשחק שאמור היה להיערך בין הקבוצות באצטדיון טרנר ביום ראשון האחרון. נגד הפועל באר שבע יעמדו סעיפים של התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות, התפרצות לשדה המשחק בנסיבות מחמירות ופגיעה על ידי אוהדים, בעוד שבני סכנין תעמוד לדין בגין סירוב לקיים/להמשיך משחק, התפרצות לשדה המשחק, התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות, קריאות גזעניות ו/או פוגעניות ופגיעה על ידי אוהדים.

שתי הקבוצות יספגו קנסות כספיים כבדים (זה של הפועל באר שבע יהיה גבוה יותר), שני הקהלים לא יורשו להגיע למספר משחקי חוץ (כנראה כמות זהה) ולשתי הקבוצות תרד נקודת ליגה אחת, קרוב לוודאי.

הסוגייה המעניינת בה יצטרך להכריע בית הדין היא תוצאת המשחק - האם יהיה זה ניצחון טכני כמו שמבקשת הפועל באר שבע, או שמא 0:0 ללא הענקת נקודות כמו שמבקשת בני סכנין. במחלקה המשפטית נוטים בסוגייה המורכבת הזו לתיקו ללא נקודות כך שלמעשה שתי הקבוצות ייענשו באותה המידה.

עימות בין אוהדי הפועל באר שבע לבני סכנין. ברני ארדוב
עימות בין אוהדי הפועל באר שבע לבני סכנין/ברני ארדוב

בדו"ח שמסר שופט המשחק אוהד אסולין נכתב כי צוות השיפוט ביקש ממפקד הכוח המשטרתי במקום לדבר ישירות עם אנשי בני סכנין, להם הובהר כי המשטרה ערוכה בצורה מיטבית ומסוגלת לשמור על הסדר, כך שניתן לקיים את המשחק. גם בעלי הפועל באר שבע אלונה ברקת נכנסה בליווי המשקיף לחדר ההלבשה של סכנין ודיברה עם השחקנים, אבל אחרי שאלה קיבלו זמן נוסף להחליט באופן סופי, היו"ר מוחמד אבו יונס עדכן ששחקניו לא מסוגלים לשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully