וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סתיו למקין הושאל למכבי תל אביב עד סוף העונה

4.9.2024 / 22:02

הבלם בן ה-21 עבר משחטאר דונייצק, לאלופה תהיה אופציה לרכוש אותו בכמיליון יורו בחוזה לשלוש שנים. הצהובים יספיקו לרשום אותו למשחקי הליגה האירופית והוא יחזור לשתף פעולה עם חלק מהשחקנים איתם שיחק בהפועל תל אביב: "שמח לשוב למועדון בו גדלתי כילד"

תקציר: מכבי פתח תקוה - מכבי תל אביב 3:0/ספורט1

סתיו למקין חתם היום (רביעי) עד סיום העונה במכבי תל אביב, אליה הושאל משחטאר דונייצק. הצהובים מיהרו לסגור את העסקה כדי להספיק לרשום אותו לליגה האירופית והם מחזיקים באופציה לרכוש אותו מהמועדון האוקראיני לשלוש שנים נוספות תמורת כמיליון יורו. הבלם בן ה-21 חוזר לישראל אחרי עונה אחת מעבר לים.

למקין מצטרף למושבה ההולכת וגדלה של אקסים של הפועל תל אביב שמשחקים היום במדי האלופה. הוא יחזור לשתף פעולה עם הישאם לאיוס ואושר דוידה, שאיתם חלק חדר הלבשה במתחם חודורוב. יחד עם זאת, המדים הצהובים לא זרים לו - הוא שיחק במחלקות הצעירות של מכבי תל אביב בשנים 2011-2018, לפני שעבר להפועל תל אביב.

השחקן שילבש את החולצה עם הספרה 4 על גבו אמר לאחר החתימה: "אני שמח לשוב למכבי תל אביב המועדון בו גדלתי כילד. אני מחכה לפגוש את חברי החדשים לקבוצה ולהתחיל בעבודה הקשה על מנת להצדיק את האמון שניתן בי. המטרה שלי היא לעזור לקבוצה להשיג את כל המטרות שלנו לעונה הקרובה - לזכות בכמה שיותר תארים ולהצליח ככל שניתן במסגרת הליגה האירופית".

שחקן הנבחרת האולימפית, סתיו למקין. BSR Agency, GettyImages
חוזר לישראל אחרי עונה בשחטאר דונייצק. למקין/GettyImages, BSR Agency

למקין הוא הבלם השלישי שמכבי תל אביב מצרפת בחלון ההעברות הנוכחי, אחרי נמניה סטואיץ' וטייריס אסנטה שיכול להיות מתופקד גם כמגן ימני. בסגל נמצאים כרגע גם הבלמים רז שלמה, עידן נחמיאס, ניר ביטון ומתן בלטקסה, ולאור העומס בעמדה הזו, האחרון קיבל הודעה שהוא רשאי לעבור לקבוצה אחרת.

הבלם עלה לבוגרים של הפועל תל אביב באפריל 2022 ורשם במדיה 31 הופעות בליגת העל. הוא התבלט בטורנירים המוצלחים של הנבחרות הצעירות של ישראל בשנתיים האחרונות וכבר נמנה על הסגל של הנבחרת הבוגרת, בה יש לו 3 הופעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully