וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע נערכת: "שלא יענישו אותנו על זה שלא היה משחק"

4.9.2024 / 8:29

במועדון מבינים שגורל המשחק המפוצץ מול סכנין יהיה 0:0 ללא נקודות - ומתנגדים לכך: "אלה נקודות שהיו צריכות להישאר בטרנר"

מוחמד אבו יונס יו"ר בני סכנין אחרי האירועים הקשים בטרנר/ספורט1

בהפועל באר שבע קוראים את הדיווחים ומבינים שהרוח הנושבת במסדרונות המחלקה המשפטית של ההתאחדות לכדורגל היא שגורל המשחק המפוצץ מול בני סכנין עומד להיות תיקו 0:0 ללא נקודות. בבירת הנגב מתנגדים לכך נמרצות וייאבקו בכל הדרכים שעומדות לרשות המועדון על מנת שהמשחק יסתיים בניצחון טכני לטובתם.

"שיעמידו אותנו לדין על פריצת האוהדים ולא על סירובה של בני סכנין לשחק", אמרו הבוקר (רביעי) גורמים במועדון. "שיענישו על התפרצות הקהל שלנו ולא על זה שרצינו לשחק, וכלל הגורמים - בראשם המשטרה וצוות השיפוט - קבעו שצריך לחזור ולקיים את המשחק".

במועדון מבינים שהם ייענשו בחומרה על פריצת הקהל, כשההערכה היא שתופחת להם נקודה, אבל אם גם ייפסק כנגד הקבוצות תיקו ללא נקודות - המשמעות מבחינת הפועל באר שבע היא אחת: "זה יהיה עונש של הפחתת ארבע נקודות. זה משחק שהיינו צריכים לנצח. אלה נקודות שהיו צריכות להישאר בטרנר".

עימות בין אוהדי הפועל באר שבע לבני סכנין. ברני ארדוב
"שיעמידו אותנו לדין על פריצת האוהדים ולא על סירובה של בני סכנין לשחק"/ברני ארדוב

בינתיים עדכנה המשטרה על עיכובם של 11 אוהדים נוספים לחקירה בחשד למעורבות באירועים שהובילו לפיצוץ המשחק. עד כה נעצרו בסך הכל 23 אוהדים של שתי הקבוצות. "בכוונת המשטרה להמשיך במלאכת איסוף הראיות ואיתור חשודים מעורבים נוספים לחקירה, להרחיקם ממגרשי הספורט לתקופה ממושכת ולמצות עמם את הדין על ידי הגשת כתבי אישום פליליים נגדם", נמסר בהודעה לתקשורת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully