וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק פורנייה: שני שמות גדולים נוספים יגיעו ליורוליג?

ריאל מדריד לוטשת עיניים לכיוון ג'די אוסמן (שהוצע גם לפנאתינייקוס) ודאוויס ברטאנס, שצפוי להשתתף במחנה האימונים של גולדן סטייט

דריבל, 3.9/עריכת וידאו: זיו שטיינר

במונחים שלה, ריאל מדריד חוותה קיץ מאופק למדי. לצד העזיבות של גרשון יאבוסלה, פביאן קוזר, ונסן פוארייה, קרלוס אלוסן וגם של רודי פרננדס וסרחיו רודריגס הוותיקים שתלו את הנעליים, צירפו הבלאנקוס את סרג' איבקה, אקסבייר רת'אן-מייז, אנדרס פליס ואוסמאן גארובה.

על כן, מנסה סגנית אלופת אירופה להנחית עוד שם גדול לפני פתיחת העונה ויש לה שני מועמדים בולטים על הכוונת: ג'די אוסמן ודאוויס ברטאנס.

הראשון, שלפי דיווחים הוצע גם לפנאתינייקוס, מנהל מגעים מתקדמים עם הבלאנקוס בין היתר משום שעדיין לא הצליח למצוא לעצמו קבוצה חדשה ב-NBA. הטורקי בן ה-29 משחק בליגה הטובה בעולם מאז 2017 ואשתקד העמיד ממוצעים של 6.8 נקודות, 2.5 ריבאונדים ו-1.7 אסיסטים למשחק בסן אנטוניו.

דאוויס ברטאנס, שחקן דאלאס. Alex Goodlett, GettyImages
צלף מדופלם. ברטאנס/GettyImages, Alex Goodlett

אשר לברטאנס, גם האקסיות פרטיזן בלגרד ובאסקוניה לוטשות עיניים, אך ריאל היא כמובן הפייבוריטית. עם זאת, לצלף הלטבי בן ה-31 יש הצעה להשתתף במחנה האימונים של גולדן סטייט, ועושה רושם שהוא עדיין לא ויתר על ה-NBA. את העונה החולפת חילק בין אוקלהומה סיטי ושארלוט, בשורותיה סיפק 8.8 נקודות ו-1.8 ריבאונדים למשחק. בקריירת ה-NBA שלו קלע כמעט 40 אחוז מחוץ לקשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully