וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטאצ'י ולמקין אמורים לחתום. מי יעזוב את מכבי תל אביב?

4.9.2024 / 6:40

אם השניים ישלימו היום את מעברם ויירשמו בזמן, תגדל מצבת השחקנים של האלופה ל-27 במספר. בלטקסה כבר שמע שלא יעמדו בדרכו וגם אחרים מתחילים להפנים את הסיטואציה בה הם אמורים להימצא. מי יישאר בלי סיכוי רב לשחק ומי יבקש לעזוב?

ווסלי פטאצ'י נוחת בישראל לקראת חתימה במכבי תל אביב/צילום: ברני ארדוב

מכבי תל אביב אמורה לסיים את היום הזה עם שני רישומים שיציבו את הסגל שלה על 27 שחקנים. אם כל המסמכים באשר לעסקת ווסלי פטאצ'י הגיעו מברזיל הלילה (בין שלישי לרביעי) ויגיעו בזמן בהמשך היום ואם הסיכום מול סתיו למקין ושחטאר דונייצק יסתיים בחתימה המיוחלת, יהיו לז'ארקו לאזטיץ' 27 שחקני סגל משמעותיים וגם הוא חושב שמדובר במספר גדול מדי. זה כמובן מלבד נדב נידם שיעבור הבוקר לעירוני קרית שמונה ויונתן כהן, שבכל מקרה לא יהיה בסגל הקבוצה.

במשחק הליגה האחרון מול מכבי פתח תקוה ישבו ביציע דן ביטון, ניר ביטון, אבישי כהן, מתן בלטקסה ויונס מלדה. גם אם מכבי תל אביב משחקת בשני מפעלים, הדעה במועדון היא שאם פטאצ'י ולמקין נרשמים עד הלילה, יש מקום לדילול. בלטקסה הוא אחד מאלה שכבר הוסבר להם שהסיכוי שלהם לשחק אינו גבוה ולכן הוא רשאי למצוא לעצמו קבוצה חדשה, כשמכבי תל אביב תשלים את שכרו. שחקן אחד או אפילו שניים אמורים לשמוע את אותו הדבר.

שחקן מכבי תל אביב מתן בלטקסה לפני שחקן בני סכנין מתנאל טדסה. דני מרון
הבין את המסר. בלטקסה/דני מרון

מכבי תל אביב לא מתכוונת להסית אותם לקבוצה נפרדת כפי שעשתה עם יונתן כהן ונוספים, אבל המסר כבר ברור וחלק מהשחקנים שלא היו בסגל במשחק מול מכבי פתח תקוה צריכים לחשוב מה נכון להם בעונה הקרובה, הגם שמכבי תל אביב תשחק בשני מפעלים משמעותיים עד חודש ינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully