וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסבלנות אבדה: קאסמירו בדרך החוצה ממנצ'סטר יונייטד

דיווח בטורקיה: הברזילאי שרשם מופע אימים בהפסד 3:0 לליברפול והוחלף במחצית, עשוי להצטרף לוויקטור אוסימן בהשאלה לגלאטסראיי. גם צ'ילוול יגיע לליגה הטורקית?

תקציר ניצחונה הגדול של ליברפול 0:3 בחוץ על מנצ'סטר יונייטד/ספורט1

רק לפני שנתיים היה קאסמירו אחד מהקשרים האחוריים הטובים בעולם, אם לא הטוב שבהם. הברזילאי בן ה-32 שזכה עם ריאל מדריד בחמישה גביעי ליגת האלופות אמנם החזיק בחוזה עם הבלאנקוס, אבל בקיץ של 2022 החליט לקחת על עצמו אתגר וחתם במנצ'סטר יונייטד תמורת כ-70 מיליון יורו.

אמנם קאסמירו הספיק לזכות עם השדים האדומים בגביע הליגה והגביע האנגלי, אבל ברוב המשחקים לא סיפק את הסחורה לה ציפו באולד טראפורד, ועם יכולת חלשה למדי גם הביאו על העמדה שלו את מנואל אוגרטה, שחקן שאריק טן האח מאוד רוצה לראות מגיע מפריז סן ז'רמן.

לשני הצדדים זה כנראה הספיק, ולפני סגירת חלון ההעברות בטורקיה, נראה כי הברזילאי לא יישאר זמן רב בתיאטרון החלומות. לפי התקשורת הטורקית, גלאטסראיי תנסה להנחית את קאסמירו בהשאלה לעונה הקרובה, זאת אחרי ששאלה מנאפולי את ויקטור אוסימן באחת ההעברות המפתיעות של הקיץ.

קאסמירו שחקן מנצ'סטר יונייטד מאוכזב. רויטרס
בדרך לטורקיה? קאסמירו/רויטרס

הקש ששבר את גב הגמל היה כנראה ההופעה של הברזילאי בהפסד 3:0 לליברפול, שם לא רק שקאסמירו איבד פעמיים כדורים שהובילו לצמד השערים של לואיס דיאס, אלא גם הציג יכולת מזעזעת והוחלף בהפסקה על ידי טובי קולייר הצעיר שעלה להופעת בכורה בפרמיירליג.

שחקן נוסף שעשוי להיות מושאל לליגה הטורקית הוא בן צ'ילוול, המגן השמאלי של צ'לסי. לפי "האתלטיק", הבלוז רוצים להיפטר מהחוזה "השמן" של האנגלי אשר עומד על 200,000 ליש"ט בשבוע, אבל לא מצליחים למכור אותו. החלון בליגה הסעודית כבר נסגר, ולפי הדיווח צ'ילוול בעצמו לא רוצה להגיע לשם, כך שהאופציה הטורקית עדיין נמצאת על השולחן, והוא עשוי לצאת בהשאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully