וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריבו: "בלגיה, צרפת ואיטליה? אין פחד, יש אתגר וחוויה"

3.9.2024 / 22:53

חלוץ נבחרת ישראל התייחס למשחק הפתיחה בליגת האומות בשישי ("כל משחק רוצה לבוא ולנצח"), הקמפיין ("כדי להשתדרג צריך לשחק נגד הטובות ביותר") וההצלחה ("אולי בתקופה הכי טובה שלי בקריירה")

דריבל, 3.9/עריכת וידאו: זיו שטיינר

נבחרת ישראל תפגוש ביום שישי (21:45) את נבחרת בלגיה במשחק הראשון של קמפיין ליגת האומות. הנבחרת של רן בן שמעון תפתח את שלב הבתים בדרג A לראשונה מאז שהוקם המפעל, כשיחד עם בלגיה נמצאות מעצמות אירופה בדמותן של איטליה וצרפת.

לקראת משחק הפתיחה של הקמפיין, חלוץ הנבחרת ושחקנה של פילדלפיה יוניון מליגת ה-MLS האמריקאית, תאי בריבו, דיבר על השנה האחרונה שלו מאז שעבר לארצות הברית ועל ההכנות למשחקים הגדולים.

"אני נמצא אולי בתקופה הכי טובה בקריירה שלי. רוצה להמשיך אותה בנבחרת וכשאחזור ל-MLS", אמר בריבו. "אני לא יודע אם פתאום זה התחבר לי, תמיד הייתי מוכן בראש, פשוט לא שיחקתי. תמיד עבדתי קשה וחיכיתי להזדמנות. שמח שלקחתי את ההזדמנות".

תאי בריבו באימון נבחרת ישראל. דני מרון
לא מפחד, מתרגש. תאי בריבו/דני מרון

החלוץ נשאל על האם הוא "סיבך" את ישראל בדרג A עם שער הניצחון על אלבניה: "סיבכתי אותנו? לא נורא, חוויה. אם אתה רוצה להשתדרג אתה צריך לשחק נגד הנבחרות הטובות בעולם. אלה נבחרות מהטופ העולמי, אבל הכל יכול לקרות. אין פחד, יש אתגר וחוויה. אנחנו באים להראות מה שיש לנו. אנחנו מתכוננים ליריבות כמו בלגיה, צרפת ואיטליה, אבל מתמקדים גם בעצמנו. צריכים ללמוד את הדרך עם רן בן שמעון. זה שילוב של הדברים. זה יפה שיש לנו שילוב בין צעירים לוותיקים. מנור סולומון בא מאנגליה, אני וליאל עבדה מארה"ב, אוסקר גלוך מזלצבורג ויש את השחקנים מישראל. זה מה שיפה פה. הציפיות מהקמפיין? כל משחק רוצה לבוא ולנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully