וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון תירגל מערך של שלושה בלמים, נחמני ומדמון בהתקפה?

עודכן לאחרונה: 3.9.2024 / 22:12

הנבחרת הצעירה עדיין מחפשת נקודות ראשונות בקמפיין מוקדמות היורו עד גיל 21. המאמן: "גרמניה מעצמה, נבוא לעשות את הטוב ביותר"

דריבל, 3.9/עריכת וידאו: זיו שטיינר

הנבחרת הצעירה של ישראל פתחה רע מאוד את קמפיין מוקדמות היורו עד גיל 21 עם חמישה הפסדים ברציפות. מחר (19:00), היא תפגוש את גרמניה החזקה הנמצאת בראש הבית עם מאזן של חמישה ניצחונות ותיקו אחד.

בהרכב הנבחרת תורגל באימון שנערך היום מערך של שלושה בלמים כשנועם מלמוד, סתיו למקין ואור ישראלוב במרכז ההגנה. ניב אליאסי יוצב בשער, בעוד נועם בן הרוש ודורון ליידנר בכנפיים. ירין לוי, ניב יהושע ועדי יונה בקישור, כשאלעד מדמון וסתיו נחמני בהתקפה.

המאמן גיא לוזון אמר לפני המשחק: "גרמניה היא מעצמה אירופית. הקבוצה שבמקום הראשון בבית, נבוא לעשות את התוצאה הטובה ביותר שנוכל לעשות. השנה יש לנו לוח זמנים קצר ואימון אחד לפני משחק, אבל זה מה שיש. זה לא יהיה תירוץ, נבוא לתת את המקסימום שלנו. יש שחקנים שחזרו מהבוגרת, חלק עם זימוני בכורה. תפקידם של כולם כולל כולם לעשות את הטוב ביותר כדי להשיג את התוצאה הכי טובה שיש".

דורון ליידנר שחזר לנבחרת הוסיף: "התכוננו טוב, מרגישים מוכנים למשחק. עברתי תקופה קשה עם הפציעה. תמיד מרגש ומשמח לשים את המדים. מתכוננים לגרמניה כמו כל נבחרת, נדע איך לנצל את החולשות שלהם. היו לנו כמה ימים להתכונן ולהתגבש".

עידן טוקלומטי הנבחרת הצעירה. ההתאחדות לכדורגל בישראל, אתר רשמי
מחפשים נקודות ראשונות במוקדמות. טוקלומטי/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל בישראל

בשבת הנבחרת הצעירה תפגוש את אסטוניה, ובשבוע הבא בשלישי את קוסובו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully