וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות המעבר לסעודיה: שחקן נבחרת הולנד איבד את מקומו בסגל

סטיבן ברחוויין עזב את אייאקס לטובת הכסף הגדול של אל איתיחאד, המאמן תקף: "זה מעבר בלי ערך ספורטיבי, הפרק שלו בנבחרת הסתיים". וגם: פציעת דה יונג והתגובה למאטסן

תיקתקנו, 3.9/ספורט1

נבחרת הולנד תפתח את קמפיין ליגת האומות בשבת מול נבחרת בוסניה ושלושה ימים לאחר מכן תארח את גרמניה, ולקראת המשחקים ערך הבוקר (שלישי) המאמן רונאלד קומאן את מסיבת העיתונאים המסורתית וכהרגלו דיבר בפתיחות על הכל.

קומאן נשאל על ידי הכתבים ההולנדים בנוגע למספר שחקנים שלא נכללים בסגל שלו והפתיע כאשר התייחס למעמדו של סטיבן ברחוויין וסיפק תשובה נחרצת. ברחוויין אמש נמכר מאייאקס לאל איתיחאד הסעודית בעסקה שמוערכת בכ-21 מיליון יורו, וקומאן לא חסך בביקורת בעקבות בחירת שחקן הכנף ללכת אחרי הכסף הגדול: "הוא עזב לערב הסעודית בגיל 26, מעבר שברור שאין לו שום ערך ספורטיבי. הפרק שלו בנבחרת הולנד הסתיים. אם דיברתי איתו על זה? לא, אבל הוא כנראה יודע מה הייתי אומר. הוא יכול היה להישאר באייאקס ואני בטוח שגם שם הוא משתכר היטב. זו לא החלטה שהייתי לוקח בגיל 26".

סטיבן ברחוויין, שחקן נבחרת הולנד. GettyImages
ביקורת קשה מקומאן. סטיבן ברחוויין/GettyImages

קומאן גם נשאל על מצבו של פרנקי דה יונג, קשר ברצלונה שנפצע בעונה שעברה, החמיץ את היורו ועדיין לא חזר לשחק למרות ההערכות המוקדמות: "זה מדאיג, הוא בחוץ כבר המון זמן. הוא משתפר, אבל עדיין לא כשיר. יש נזק לקרסול שלו והוא רוצה לקחת את הזמן כדי להתאושש".

קומאן גם התייחס לאיאן מאטסן, שנרכש הקיץ על ידי אסטון וילה ולא נקרא על ידו לסגל. המגן אמר לאחרונה שהוא לא מבין מדוע שוב לא זומן לנבחרת והמאמן השיב: "אם הוא לא יודע, הוא צריך לשאול אותי. אם הסברתי לו את הסיבה? אני לא מתקשר לשחקנים".

לסיום אמר המאמן על ההגעה לחצי גמר היורו הקיץ בגרמניה: "אני לא חושב שנזכה לחוויה מהנה יותר מאשר ביורו האחרון. השגנו את התוצאה המקסימלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully