וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכבי ת"א הסתנוורה מהכותרות על ריאל וסיטי. פטאצ'י שחקן בינוני"

עיתונאי ברזילאי ניתח את המעבר של שחקן הכנף למכבי תל אביב: "שחקן מוגבל שלא הראה כלום בבוגרים. אולי בישראל הוא ילמד לשחק כדורגל תכליתי"

ווסלי פטאצ'י נוחת בישראל לקראת חתימה במכבי תל אביב/צילום: ברני ארדוב

בברזיל רחוקים מלהיות מופתעים מהעזיבה של ווסלי פטאצ'י את סנטוס, לטובת מכבי תל אביב. שחקן הכנף בן ה-20 נחת הבוקר (שלישי) בישראל לקראת חתימה בשורות האלופה הישראלית, אחרי שהמועדונים סיכמו על מתווה העסקה: מכבי תל אביב תשלם 1.3 מיליון יורו, וסנטוס תרוויח גם 40 אחוזים מהרווח במקרה של מכירה עתידית של השחקן.

פטאצ'י התנדנד בין הספסל להרכב בתקופה האחרונה, אבל באופן כללי, אחרי שסומן ככישרון מבטיח בגיל נוער, התקשה להטביע חותם כשחקן מקצועני.

על פי העיתונאי הברזילאי ואגנר פרדריקו, "בהתחשב במה שפטאצ'י הראה בקבוצה הבוגרת של סנטוס, אפשר להגדיר אותו כשחקן בינוני ולא יותר".

העיתונאי הסביר בערוץ היוטיוב שלו: "העסקה הזו היא רווח נקי לסנטוס. היו תקופות שהגנתי על פטאצ'י וחשבתי שהוא ראוי ליותר הזדמנויות, אבל למען האמת, ממה שראיתי ממנו אני מאמין שהוא שחקן מוגבל, שלא היה לו מה לתרום לסנטוס. נכון, יש לו דריבל ומהלכים התקפיים יפים, אבל הם חסרי תכלית. אולי בישראל הוא ילמד להיות יותר תכליתי".

ווסלי פטאצ'י, הזר המיועד של מכבי תל אביב, נוחת בנתב"ג. ברני ארדוב
ציפיות גבוהות מדי? פטאצ'י/ברני ארדוב

פרדריקו הוסיף: "אני מייחל לפטאצ'י קריירה יפה, אבל עדיין חושב שסנטוס עשתה עסקה טובה מאוד מבחינתה. יכול להיות שבישראל הסתנוורו מהכותרות על ההתעניינות שהביעו בו בעבר מועדוני פאר כמו ריאל מדריד ומנצ'סטר סיטי, כי עד עכשיו פטאצ'י לא הראה יותר מדי כשחקן בוגרים. לא סתם סנטוס כמעט לא השתמשה בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully