וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הימורים: הפועל ת"א פייבוריטית לזכייה ביורוקאפ, מכבי ת"א רק 11 ביורוליג

סוכנויות ההימורים מעריכות: האדומים אמורים ללכת עד הסוף, הצהובים רחוקים מהטופ 10 במפעל הבכיר ביבשת, ומה עם הפועל ירושלים?

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש מדבר באימון הפתיחה/באדיבות מכבי תל אביב

עונת הכדורסל באירופה עוד לא נפתחה, ורק ביממה האחרונה ביצעה אולימפיאקוס את אחת ההחתמות החשובות והמסקרנות של הקיץ עם הנחתתו של אוון פורנייה, אבל סוכנויות ההימורים כבר מציעות ליינים לניחוש על זהות הזוכות במפעלים השונים.

על פי הסוכנות המובילה Bet365, הפועל תל אביב היא הפייבוריטית לזכות ביורוקאפ. לאחר מסע הרכש המרשים של האדומים, האתר מציע עליה יחס נמוך של 1 ל-3.5 להנפת הגביע, בעוד אחריה מדורגות שלוש הספרדיות - ולנסיה שנייה, גראן קנאריה שלישית ובדאלונה רביעית.

הפועל ירושלים שווה לפי התחזית מקום ברבע הגמר ומדורגת חמישית בסיכויי הזכייה (1 ל-12, כמו בשיקטאש).

ב-Bet365 לא התרשמו מהקיץ שעברה מכבי תל אביב. על פי מפת היחסים של הסוכנות ביורוליג, האלופה הישראלית לא תגיע אפילו לפלייאין, והיא חולקת את מקומות 13-11 במפעל עם וירטוס בולוניה ובאסקוניה (1 ל-51 כל אחת). הפער בינן לבין הכוכב האדום בלגרד, שמדורגת עשירית, גבוה מאוד - משום שלה יש יחס של 1 ל-29.

ג'ורדן לויד, מכבי תל אביב. באדיבות מכבי תל אביב, אתר רשמי
גם בסוכנויות ההימורים לא מתרשמים ממכבי תל אביב החדשה. ג'ורדן לויד/אתר רשמי, באדיבות מכבי תל אביב

באתר הוכתרה האלופה המכהנת פנאתינייקוס לפייבוריטית לזכייה מחודשת (1 ל-4.5), אבל היא מקדימה ביחס שולי את שתי סגניותיה שמדורגות אחריה - יריבתה העירונית אולימפיאקוס (1 ל-5) ופיינליסטית היורוליג ריאל מדריד (1 ל-5.25). על פי התחזית, פנרבחצ'ה, מונאקו וברצלונה אמורות להצטרף אליהן בפלייאוף, בעוד אנאדולו אפס, אולימפיה מילאנו ופרטיזן בלגרד יתחרו עם הכוכב האדום בפלייאין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully