וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התנאים האישיים כבר סוכמו: מכבי ת"א במירוץ לצירוף למקין

3.9.2024 / 9:15

בעקבות פיצוץ השיחות בין שחטאר לפרטיזן, נפתח לצהובים חלון הזדמנויות להחתים את הבלם בעלות נמוכה, במתווה של השאלה עם אופציית רכישה. כדי להשלים את המהלך עד דדליין הרישום לליגה האירופית, הצהובים יצטרכו להגיע לסיכום מהיר עם האוקראינים

ווסלי פטאצ'י נוחת בישראל לקראת חתימה במכבי תל אביב/צילום: ברני ארדוב

מכבי תל אביב עשויה לצרף ב-24 השעות הקרובות גם את סתיו למקין מעבר לווסלי פטאצ'י שנחת לקראת חתימה. למכבי תל אביב נפתח חלון הזדמנויות להחתים את למקין בעלות נמוכה בשל הפיצוץ בין שחטאר לפרטיזן בלגרד שהייתה אמורה לצרף את הבלם הישראלי. אם יגיע למכבי תל אביב, למקין יעבור בהשאלה עם אופציית רכישה בתום העונה.

למקין, שהיה מחוזר בתחילת הקיץ על ידי מכבי תל אביב, כבר למעשה סיכם עקרונית את תנאיו במועדון, וכעת ממתין להתפתחויות ומקווה שהצהובים יגיעו לסיכום עם שחטאר דונייצק.

מכבי תל אביב למעשה נמצאת במירוץ נגד השעון, משום שהדדליין לרישום שחקנים לליגה האירופית הוא עד יום רביעי בלילה.

למקין היה משוכנע שאחרי המשחקים האולימפיים הוא ימצא קבוצה חדשה באירופה ולכן לא מיהר לעשות מהלך. אלא שלאורך חודש אוגוסט לא הגיעו הצעות אטרקטיביות וכאמור גם המעבר לפרטיזן בלגרד לא צלח. כעת עשויה מכבי תל אביב לצרפו למרות שהיא כבר צירפה את נמניה סטואיץ' הסרבי.

שחקן הנבחרת האולימפית, סתיו למקין. רויטרס
חלון הזדמנויות צר. למקין/רויטרס

מצבת הבלמים של מכבי תל אביב עמוסה למדי עם או בלי למקין וסטואיץ'. מלבד השניים הללו, לרשות ז'ארקו לאזטיץ' עומדים גם טייריס אסנטה, רז שלמה, ניר ביטון, מתן בלטקסה ועידן נחמיאס - שלאחרונה מתופקד בעיקר כמגן ימני מחליף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully