וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוצ'אנו ספאלטי הבהיר לפני צרפת וישראל: זה המערך שבו נשחק

איטליה מתכוננת לשני מחזורי הפתיחה בליגת האומות, המאמן יעבור לשלושה בלמים: "שלא יהיה ספק, תמיד נשחק ככה מעכשיו"

תקציר: שוויץ - איטליה 0:2/ספורט1

נבחרת איטליה שתשחק נגד נבחרת ישראל בליגת האומות בעוד 6 ימים, כבר התכנסה והחלה להתאמן, והמאמן לוצ'אנו ספאלטי כבר עובד על שינוי מהותי - בצל ההופעה המאכזבת ביורו 2024.

באליפות אירופה, האזורי השיגו 4 נקודות ועלו שלב רק הודות לשוויון דרמטי של מתיאה זקאני נגד קרואטיה בדקה ה-98. בשמינית הגמר הם הודחו אחרי הפסד 2:0 לשוויץ, שגילתה עדיפות ברורה וניצחה בצדק.

בכל ארבעת המשחקים ביורו, איטליה שיחקה במערך של שני בלמים, אבל ספאלטי מתכנן שינוי ואתמול הוא לא השאיר מקום לספק כשאמר: "אני רוצה להיות ברור ולהסיר כל ספקולציה אפשרית: אנחנו הולכים לעלות בכל משחק במערך של שלושה בלמים. לפעמים 3-5-2, לפעמים 3-4-2-1, לפעמים 3-5-1-1. ביורו התקשינו מאוד לשחק עם קו הגנה של ארבעה שחקנים ומעבר לשלושה כשאנחנו מחזיקים בכדור. זו כנראה הייתה טעות".

מאמן נבחרת איטליה, לוצ'אנו ספאלטי, עם סנדרו טונאלי. Claudio Villa, GettyImages
ספאלטי עם טונאלי באימון אתמול/GettyImages, Claudio Villa

איטליה תשחק נגד צרפת ביום שישי בפריז (21:45) ושלושה ימים לאחר מכן תתארח אצל ישראל בבודפשט (21:45). ספאלטי הוסיף אתמול: "אני חושב שהגיע הזמן לנסות משהו שונה וזה אומר גם שינוי בסגל. אני הולך ליצור קבוצה חדשה ולעשות הכול כדי להוריד את הלחץ מהשחקנים. יכול להיות שביורו הפעלתי יותר מדי לחץ ולא נתתי לשחקנים הזדמנות פשוט ליהנות מללבש את המדים של נבחרת איטליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully