וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בלואיס סוארס בדמעות: בסופ"ש אפרד מנבחרת אורוגוואי

החלוץ האגדי יפרוש מהמדים הלאומיים בגיל 37: "זה הרגע הנכון". בין שישי לשבת (2:20, חי בספורט3): משחק הפרידה מול פרגוואי

תקציר הניצחון של אורוגוואי על קנדה במשחק על המקום השלישי בקופה אמריקה/ספורט1

סיומה של אחת הקריירות המרשימות ביותר של שחקן נבחרת במילניום הנוכחי. לואיס סוארס הודיע הלילה (בין שני לשלישי) כי יערוך בסוף השבוע את משחקו האחרון במדי נבחרת אורוגוואי, ויפרוש מהמדים הלאומיים בגיל 37.

"חשבתי על זה במשך זמן רב, והגעתי למסקנה שזה הרגע הנכון לעשות את הצעד הזה", אמר סוארס בדמעות במסיבת עיתונאים מיוחדת שכינס. "מאמין שאתרגש בדיוק כמו במשחק הראשון שלי במדי הנבחרת הבוגרת, אי שם בשנת 2007. אני מתקשה להאמין שהילד ההוא, רק בן 19, הפך לשחקן ותיק עם היסטוריה ומורשת בנבחרת. אתן את חיי במשחק האחרון".

סוארס הוא כנראה גדול שחקני נבחרת אורוגוואי בכל הזמנים. עם מאזן של 69 שערים (הכי הרבה אי פעם), 142 הופעות ויותר מ-14 שנים בנבחרת, הפגין החלוץ הוותיק נאמנות עיוורת למדינה ולדגל. קריירת הנבחרות של סוארס אומנם זכורה גם בשל תקרית הנשיכה המפורסמת ממונדיאל 2014, אז נגס בג'ורג'ו קייליני והורחק, אבל היא תיצרב גם בזכות השערים הגדולים, וההקרבה.

צפו במסע"ת האמוציונלית של סוארס

לאחרונה סוארס הפך לשחקן ספסל, כולל בקופה אמריקה, אבל סיים את הטורניר בטעם מתוק עם שער שוויון תוספת הזמן במשחק על המקום השלישי, שהסתיים בסופו של דבר בניצחון בפנדלים.

כעת הוא יתמקד בקריירה הקבוצתית שנמשכת בינתיים בשורות אינטר מיאמי, לצד חברו הטוב ליאו מסי ויחד עם כמה מחבריו לברצלונה בעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully