וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת חתימה במכבי תל אביב: ווסלי פטאצ'י נחת בישראל

3.9.2024 / 6:25

שחקן הכנף הגיע ארצה אחרי מסע ארוך מברזיל, יעבור בדיקות רפואיות ויוכרז כשחקן מכבי תל אביב לפני דדליין הרישום לליגה האירופית

ווסלי פטאצ'י נוחת בישראל לקראת חתימה במכבי תל אביב/צילום: ברני ארדוב

ווסלי פטאצ'י נחת הבוקר (שלישי) בנמל התעופה בן גוריון, אחרי שמעברו מסנטוס למכבי תל אביב סוכם בין המועדונים. שחקן הכנף הברזילאי, רק בן 20, יעבור בדיקות רפואיות בשעות הקרובות ואמור להיות מוכרז כשחקנה החדש של האלופה לפני דדליין הרישום לליגה האירופית ביום רביעי בלילה.

מכבי תל אביב תשלם תמורתו כ-1.3 מיליון יורו תמורת השחקן ותשאיר לסנטוס כ-40 אחוזים מדמי מכירה עתידיים שלו, אם יהיו כאלה.

פטאצ'י אמור להתחרות עם אושר דוידה על דקות בכנף ימין, אם כי הוא יוכל למלא מפעם לפעם גם את העמדה שנותרה מיותמת מאז עזיבתו של מילסון בכנף שמאל.

ווסלי פטאצ'י, הזר המיועד של מכבי תל אביב, נוחת בנתב"ג. ברני ארדוב
ברוך הבא. פטאצ'י/ברני ארדוב
ווסלי פטאצ'י, הזר המיועד של מכבי תל אביב, נוחת בנתב"ג. ברני ארדוב
ווסלי פטאצ'י, הזר המיועד של מכבי תל אביב, נוחת בנתב"ג/ברני ארדוב

פטאצ'י פתח בהרכב סנטוס רק ביום שישי האחרון במשחק ליגה, אבל באופן כללי, הוא התקשה לתקוע יתד בקבוצה הבוגרת של המועדון, אחרי שהראה ניצוצות של כוכב בגילים צעירים יותר. פטאצ'י הצטרף לסנטוס בגיל 15 אחרי שעבר את מבחני הקבלה למרות קשיים כלכליים קשים, ועל אף העובדה שלבש נעליים מתחת למידה שלו אותם נאלץ להשאיל מחבר.

פטאצ'י היה השחקן הבולט ביותר בקבוצה של סנטוס עד גיל 20, וכבש שישה שערי ליגה - מה שזיכה אותו בזימון לנבחרת ברזיל עד גיל 18, ולהשוואות יומרניות לדריבליסטים ברזילאים אחרים כמו ניימאר. בסך הכל, במדי הקבוצה עד גיל 20 של סנטוס כבש פטאצ'י 22 שערים ב-29 הופעות.

בקבוצה הבוגרת, לעומת זאת, הוא נחשב לפספוס גדול, ולהבטחה שטרם מומשה. בסך הכל פטאצ'י ערך 33 הופעות בקבוצה הבוגרת של סנטוס וכבש שני שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully