וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל ג'ורדן, פול ג'ורג' נגד אנתוני אדוארדס: "לא בוגר, חסר כבוד"

כוכב פילדלפיה הגיב לדברים השנויים במחלוקת שאמר כוכב מינסוטה על מייקל ג'ורדן והדור הקודם של ה-NBA: "אדוארדס מוכשר, אבל חייב להרבה לאלה שהיו לפניו"

פול ג'ורג' מול אנתוני אדוארדס. Harry How, GettyImages
יריבות חדשה מתפתחת? פול ג'ורג' נגד אדוארדס/GettyImages, Harry How

כוכב פילדלפיה פול ג'ורג' מבקר את הדברים שאמר בחודש שעבר כוכב מינסוטה טימברוולבס, אנתוני אדוארדס, על כך שמייקל ג'ורדן היה השחקן היחיד בתקופותו שהיה עם איכויות (skilled player, שיכול להתפרש גם כ"מיומנות"). כזכור, דבריו של אדוארדס גם קוממו את מג'יק ג'ונסון, שהגיב בעוקצנות.

"חשבתי שזה סוג של חוסר כבוד למשחק", אמר ג'ורג'. "חשבתי שזו הערה מאוד לא בוגרת. ברור שאנתוני אדוארדס הוא סופר מוכשר והוא כישרון ענק לעתיד. אבל, עד כמה המשחק גדל והשתפר - אתה חייב הרבה לאותם אנשים שעשו את זה לפנינו".

כזכור, אגדת לוס אנג'לס לייקרס מג'יק ג'ונסון הגיב גם הוא לכוכב הטימברוולבס. "טוב, אתה יודע, אני אף פעם לא מגיב לבחור שמעולם לא זכה באליפות", אמר ג'ונסון בחודש שעבר. "אין מה להגיד באמת. הוא לא זכה באליפות מכללות. אני אפילו לא יודע אם הוא זכה באליפות תיכונים".

אדוארדס, הבחירה מספר 1 בדראפט 2020, מאמין שהמשחק כיום כולל כרגע שחקנים מיומנים יותר ממה שהיה בתקופתו של ג'ורדן, כאשר כידוע, גם ה-NBA השתנתה מאוד, עם שינויים בחוקים והשלשות שהפכו לגורם דומיננטי, בין השאר.

"אומרים שהיה יותר קשה אז מאשר עכשיו, אבל אני לא חושב שלמישהו היה מיומנות אז", אמר אדוארדס, בדברים שקוממו רבים, "מייקל ג'ורדן היה היחיד שבאמת היה לו מיומנות, אתה יודע למה אני מתכוון? אז בגלל זה, כשהם ראו את קובי (בריאנט), הם אמרו 'אוי, אלוהים אדירים'. אבל עכשיו לכולם יש מיומנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully