וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו: "לפרוש? אחרי היורו יש לי יותר מוטיבציה"

נבחרת פורטוגל החלה בהכנות למשחקי ליגת האומות, הכוכב בן ה-39 התראיין לקראת עוד קמפיין שבו ייקח חלק: "ביקורות הן דבר טוב, לפעמים מצחיקות אותי. ירידה לספסל? תמיד אחשוב שאני שחקן הרכב"

תיקתקנו, 2.9/ספורט1

יורו לא פשוט עבר על נבחרת פורטוגל הקיץ בגרמניה, ובוודאי שלא על כריסטיאנו רונאלדו שלא הבקיע במשחקי אליפות אירופה לראשונה בקריירה. עם זאת, הפנומן בן ה-39 הוא עדיין מלך שערי היורו בכל הזמנים עם 14 כיבושים ובקריירה הוא רחוק שער אחד בלבד מ-900 שערים, אחרי שכבש במדי אל נאסר הסעודית בשבוע שעבר.

כעת הוא נמצא בפורטוגל לקראת שני משחקיה הביתיים של הסלסאו, תחילה נגד קרואטיה ביום חמישי בליגת האומות ולאחר מכן מול סקוטלנד ביום ראשון. כצפוי, התקשורת המקומית ניצלה זאת כדי לדבר איתו על החודשים האחרונים.

"מעולם לא חשבתי לפרוש אחרי היורו", הבהיר תחילה, "לרגע לא עבר לי בראש דבר כזה. להיפך: זה נתן לי יותר מוטיבציה להמשיך לשחק. אני מאוד רוצה לזכות עם פורטוגל בליגת האומות - זו התחרות הבאה שלנו ובזה אנחנו מתמקדים. אני לא חושב לטווח ארוך, אלא מתרכז בזה".

שחקן נבחרת פורטוגל, כריסטיאנו רונאלדו. Robbie Jay Barratt - AMA, GettyImages
לא חושב לפרוש, רואה את עצמו ממשיך בהרכב. כריסטיאנו רונאלדו/GettyImages, Robbie Jay Barratt - AMA

המאמן רוברטו מרטינס דיבר לאחרונה על תהליך הצערת הנבחרת וכשנשאל כריסטיאנו רונאלדו אם חשוב לו להיות שם בשביל הדור הבא, השיב: "זה חלק מהנבחרת, זה תמיד ככה. מגיעים שחקנים חדשים שמצטרפים אל הוותיקים יותר. אני בנבחרת כבר כמה שנים (צוחק) והתפקיד שלי נשאר זהה, לעזור למי שמגיע. אני חושב שכל השחקנים הוותיקים אצלנו עושים את זה בצורה מצוינת".

כריסטיאנו רונאלדו סיפק תשובה מעניינת כאשר נשאל אם הוא מוכן להפוך לשחקן ספסל: "עד סוף הקריירה שלי, תמיד אגיע בגישה שאני שחקן הרכב. אני תמיד מכבד את ההחלטות, לא רק של המאמנים אלא של כל אנשי המקצוע וההנהלה במועדונים שהייתי בהם. היו מקרה או שניים שהתנהגו אליי לא טוב", אמר רונאלדו וצחק, "אבל ברצינות, תמיד אכבד את החלטות המאמנים כל עוד הם מקצועיים. אם זה לא יעבוד, אהיה הראשון להיות כן ולעזוב. אני יודע מי אני, מה אני יכול לעשות, מה אני עושה ומה אמשיך לעשות. אני חושב שהנוכחות שלי חשובה וחיובית".

בתגובה לביקורות הלא פשוטות שהוא סופג אמר: "זה דבר נפלא - בלי ביקורת גם אין שיפור והתקדמות. אני מנסה להמשיך בדרך שלי ולעשות הכל בשביל לקבוצה ולנבחרת, לא רק בשערים ובישולים, אלא גם בכל הנוגע למשמעת ולמקצוענות כי כדורגל זה הרבה יותר מלהבקיע שערים. האנשים שמביעים את הדעות האלה מעולם לא היו בחדר הלבשה, לפעמים אני צוחק מהביקורות כי זה כמו שאני אדבר על פורמולה 1. איך אני יכול להביע דעה על פורמולה 1 בלי להבין בגלגלים או לדעת מה המשקל של הרכב? זה נורמלי שיש ביקורות ועבורי זה דבר טוב, ממש לא מהווה בעייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully