וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 12 שנה ב-NBA: אוון פורנייה חתם על חוזה ענק באולימפיאקוס

עודכן לאחרונה: 2.9.2024 / 22:01

הקרב הגדול של היווניות על התואר: אחרי שהפך לשחקן חופשי ב-NBA, הצרפתי עובר ליורוליג וירוויח 4 מיליון דולר בשנתיים בקבוצת הכוכבים החדשה

שחקני ניו יורק ניקס אוון פורנייה, ג'וליוס רנדל חוגגים. Sarah Stier, GettyImages
הצליח והרוויח יפה ב-NBA, עכשיו הולך על היורוליג. פורנייה/GettyImages, Sarah Stier

אוון פורנייה (31, 1.96 מ') חתם על חוזה באולימפיאקוס, כך הודיעה הערב (שני) הקבוצה באופן רשמי, כשהיוונים ממשיכים להעמיד סגל מצוין. מדובר בעסקה לשלוש השנים הבאות, אך לא ברור אם האופציה היא של השחקן או של הקבוצה לעונת 2026-27. הוא ירוויח בשנתיים הקרובות 4 מיליון דולר.

פורנייה הביע בעבר את כוונתו לשחק באולימפיאקוס ולבסוף הוא חוזר לאירופה לאחר 12 שנים ב-NBA, מה שהופך את האדומים, שכבר היו מועמדים לפיינל פור, לאחד הפייבוריטים העיקריים ביורוליג. כידוע, האלופה כעת היא היריבה העירונית פנאתינייקוס.

בשנת 2022 אוון פורנייה אמר ש"אם יום אחד אצטרך לחזור לאירופה ותהיה לי הבחירה ללכת לאן שאני רוצה, אני חושב שאלך לאולימפיאקוס. זה עדיין מועדון מטורף".

את העונה האחרונה הוא בילה בניו יורק ניקס ובדטרויט פיסטונס. במהלך 12 שנות קריירת ה-NBA שלו, הוא שיחק בדנבר, אורלנדו ובוסטון. הוא הפך לשחקן חושי אחרי שדטרויט ויתרה על האפשרות להחתימו על חוזה של 19 מיליון דולר. החל מעונת 2016/17, הוא הרוויח כ-17 מיליון דולר לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully