וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד ראשון: נבחרת ישראל בכדורעף נכנעה בשלוש מערכות לבולגריה

שחקניו של נעם כץ רדפו ללא הצלחה ונכנעו 3:0 במערכות (26:24, 25:23,25:19), אבל עדיין יש להם סיכוי טוב להעפיל לחצי גמר אליפות אירופה עד גיל 20

תיקתקנו, 2.9/ספורט1

משחק טוב של נבחרת ישראל עד גיל 20 לא מנע את הפסדה הראשון באליפות אירופה בכדורעף הנערכת ביוון. ישראל איבדה את המאזן המושלם לנבחרת בולגריה, במשחק בו הפסידה 3:0 במערכות (26:24, 25:23,25:19).

הבולגרים, מעצמת כדורעף בעוד ישראל הגיעה למעמד הנכסף לראשונה זה 32 שנה, שיחקו היטב לכל אורך המערכות והנחילו כאמור לישראל את הפסדה הראשון בטורניר לאחר חמישה ניצחונות רצופים. לישראל עדיין סיכוי טוב להעפיל לחצי גמר אליפות אירופה, אם תנצח מחר את צ'כיה במשחק שינעל את השלב הזה בטורניר. המשחק מול צ'כיה ייערך בשעה 14:30.

נבחרת ישראל בכדורעף עד גיל 20. CEV, אתר רשמי
ישראל נעצרה מול בולגריה, אך עדיין יש סיכוי טוב להעפיל לחצי הגמר/אתר רשמי, CEV

מאמן הנבחרת נעם כץ: "שיחקנו היום מול נבחרת חזקה מאוד ולא ניצלנו את ההזדמנויות שהיו לנו. מחר שוב משחק מול נבחרת טובה וכדי לנצח נצטרך להיות יציבים ולהראות את היכולת הטובה שלנו"

שחקן הנבחרת יובל צ'נסקי: "אחרי חמישה משחקים טובים שלנו הגענו היום למשחק מכריע נגד קבוצה טובה ולא הצלחנו להביא את כל היתרונות שלנו לידי ביטוי מספיק טוב כדי לנצח. הייחודיות שלנו היא שאנחנו קבוצה מאוחדת וכולם חושבים על מחר אני סומך על המאמנים שלנו שיכינו אותנו כמו שצריך ונגיע לתת בראש".

  • עוד באותו נושא:
  • כדורעף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully