וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונטורה חתם בהפועל באר שבע: "שמח להתחיל פרק חדש בקריירה"

2.9.2024 / 19:47

הקשר הברזילאי הצטרף בחוזה לשלוש שנים והשלים את מעברו מפורטימוננסה הפורטוגלית, ממנה גם הגיע פדראו למכבי חיפה: "מחכה בקוצר רוח לעלות על כר הדשא"

תקציר: עירוני קרית שמונה - הפועל באר שבע 1:0/ספורט1

הפועל באר שבע הודיעה לפני מספר ימים על סיכום לצירופו של הקשר לוקאס ונטורה מפורטימוננסה הפורטוגלית, הקבוצה שממנה הגיע הבלם פדראו למכבי חיפה. הערב (שני), אחרי שהגיע ארצה ועבר בדיקות רפואיות, ונטורה השלים את מעברו לישראל גם כן כשחתם לשלוש שנים בהפועל באר שבע.

ונטורה בן ה-26, קשר אחורי שלעתים מתופקד גם כקשר מרכז שדה, אמר לאחר החתימה: "אני שמח להתחיל פרק חדש בקריירה שלי. אני מודה לצוות המקצועי על האמון בי ומחכה בקוצר רוח לעלות על כר הדשא".

לוקאס ונטורה, הפועל באר שבע. הפועל באר שבע, אתר רשמי
קשר אחורי חדש בבאר שבע. לוקאס ונטורה/אתר רשמי, הפועל באר שבע

כידוע, להפועל באר שבע יש כרגע שישה זרים בסגל ולכן היא חייבת לשחרר באופן מיידי אחד מהם. הכיוון הוא להיפרד לפחות מאחד מבין ארתור שושנאצ'ב ודיינר קיניונס, שלא היו בסגל אמש ואמורים לעזוב. בהפועל באר שבע עושים הכל כדי שלא יצטרכו להקפיא שחקן וכאמור המטרה היא להשתחרר מהחוזה של הקזחי או הקולומביא - ניטרם הוחלט מי הראשון שייחתך.

באשר לוונטורה, הוא התחיל את הקריירה בקרוזיירו הברזילאית, ממנה נדד בהשאלות למספר קבוצות ברזילאיות אחרות בהן ספורט רסיפה, בואה אספורטה ואבאי, עד שבחודש ינואר 2023 עבר בחינם לפורטימוננסה מהליגה הפורטוגלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully