וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תמונה מביישת": גם מאזן גנאים מציג את אוהדי סכנין כקורבן

יו"ר עיריית סכנין טען ברדיו: "200 רעולי פנים עם מקלות? זה לא נולד באותה שנייה, תכננו לפגוע". דובר המועדון: "תיאור נכון של האירועים"

מוחמד אבו יונס יו"ר בני סכנין אחרי האירועים הקשים בטרנר/ספורט1

לצד הסכמה שביזוי ההמנון הלאומי במשחק אצל הפועל באר שבע אמש (ראשון) הייתה מעשה שאסור שיקרה, בסכנין ממשיכים להתגונן ולטעון כי הפגיעה מצד אוהדי הקבוצה היריבה תוכננה מראש. לא רק אנשי המועדון משוכנעים בכך, אלא גם ראש עיריית סכנין מאזן גנאים, לשעבר יו"ר בני סכנין שהתראיין הבוקר (שני) בתכנית של ליאת רון ברדיו צפון 104.5FM.

"מה שקרה אתמול מבייש את הכדורגל ואת הספורט בכלל. אנחנו מכבדים את ההמנון, גם בימים מאוד קשים שהמדינה עוברת - לא מבדילים בין דמעה לדמעה, בין אמא לאמא ובן דם לדם. כמובן שצריך לכבד את ההמנון", אמר גנאים, לפני שסייג: "אבל מה שקרה אתמול, שקרוב ל-200 אנשים רעולי פנים עם מקלות, זה לא נולד באותה שנייה, אלא כנראה היה מתוכנן לפגוע באוהדי בני סכנין ובקבוצה. במידה וקומץ בקהל של סכנין לא כיבד את ההמנון, אז יש התאחדות לכדורגל ויש בתי משפט ומשטרה. אבל זה ש-200 אנשים נכנסים לכר הדשא לפגוע בקהל של הקבוצה היריבה, אני חושב שזה קו אדום ואסור שזה יקרה. זה נתן תמונה מביישת".

דובר בני סכנין מונדר חלאילה הצטרף לשיחה והוסיף: "ראש העירייה, שעברו רווי בכדורגל, מתאר נכון את ההתרחשויות והאירועים של אתמול. אני מוסיף שהייתה החלטה מאוד חכמה, הוגנת ואנושית כלפי השחקנים המפוחדים שלא להחזיר אותם לכר הדשא. חובה לכבד את ההמנון, במיוחד בתקופה הקשה שכולנו עוברים. הנהלת בני סכנין מאז ומתמיד אמרה שצריך לכבד את ההמנון. פנינו רבות לקהל שלנו והוא הקשיב, אני חושב שההתייחסות להמנון בין מה שהיה בשנה שעברה לבין היום - היא שונה. אסור היה להפנות את הגב להמנון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully