וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא ששון בחצי גמר טורניר הטניס, ורוניקה גירנקו שמינית

אחרי שזכה ברולאן גארוס במשטח החימר, ששון ניצח יריב בריטי בתוך שעה והתקרב למדליה. הישראלית בת ה-26 העפילה לגמר ב-50 מטר גב, אבל בו סיימה אחרונה

תיקתקנו, 2.9/ספורט1

בהופעה השלישית שלה בקריירה במשחקים הפראלימפיים, ורוניקה גירנקו ערכה הערב (שני) הופעת בכורה במשחה גמר: השחיינית הישראלית עלתה מהמקום השביעי במוקדמות ה-50 מטר גב (S3) שנערכו הבוקר, אחרי שקבעה זמן של 1:09.44 דקות וסיימה רביעית במקצה שלה. זה היה שיא ישראלי חדש ובגמר הייתה קרובה אליו כשרשמה תוצאה של 1:09:66, אך זה הספיק למקום השמיני.

גירנקו בת ה-26 השתתפה בארבעה משחקים בטוקיו 2021 ולא עלתה מהם לגמר, כאמור. אחרי הזכיות של עמי דדאון ומארק מליאר במדליות פראלימפיות בפריז, גירנקו רשמה עוד הישג מצוין, גם אם לא הספיק לפודיום.

גיא ששון, טניסאי פראלימפי, אולימפיאדת פריז 2024. רויטרס
ניצח בקלות. גיא ששון/רויטרס

הטניסאי הפראלימפי גיא ששון העפיל לחצי גמר טורניר הגברים אחרי ניצחון קליל של 1:6, 2:6 על גרגורי סלייד הבריטי. ששון נזקק לשעה בדיוק כדי לגבור על יריבו במשטח החימר שבו הוא זכה ברולאן גארוס השנה. יריבו של ששון בחצי הגמר יהיה סאם שרודר ההולנדי המדורג 1 בעולם.

אצל הנשים הלך פחות טוב למעיין זיקרי, שהובסה בסיבוב השני של טורניר הטניס והודחה אחרי תבוסה של 6:0, 6:0 מול דה חרוט ההולנדית שזכתה בטוקיו ושולטת ביד רמה בענף.

  • עוד באותו נושא:
  • פראלימפי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully