וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסלי פטאצ'י חתם במכבי תל אביב לשלוש שנים

4.9.2024 / 15:05

שחקן הכנף נרכש תמורת כ-1.3 מיליון יורו, סנטוס תקבל 40 אחוז מהמכירה הבאה שלו. הברזילאי בן ה-20 ישחק עם המספר 17: "מאוד מרגש עבורי להיות כאן ולקבל את ההזדמנות הזו"

תקציר: מכבי פתח תקוה - מכבי תל אביב 3:0/ספורט1

ווסלי פטאצ'י חתם היום (רביעי) במכבי תל אביב לשלוש שנים עם אופציה לעונה נוספת. שחקן הכנף הברזילאי, 20, נרכש מסנטוס תמורת כ-1.3 מיליון ובמסגרת הסיכום בין המועדונים, סנטוס גם תקבל 40 אחוזים מהמכירה הבאה שלו.

לאחר שעבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות וחתם על החוזה במועדון, פטאצ'י שילבש במכבי את החולצה מספר 17 אמר לאתר הרשמי של מכבי תל אביב: "להיות כאן ולקבל את ההזדמנות לשחק במכבי זה משהו מאוד מרגש עבורי. לפגוש את חברי החדשים לקבוצה, להיכנס אל האצטדיון וכמובן לפגוש את האוהדים של המועדון הנפלא הזה הם דברים שאני מחכה כבר לעשות".

פטאצ'י התקבל בצעירותו למחלקת הנוער של סנטוס וביולי 2022 ערך הופעת בכורה בקבוצה הבוגרת במשחק ליגה. בסך הכול לבש את מדי הקבוצה הבוגרת ב-33 משחקים בכל המסגרות וכבש שני שערים.

ב-2021 פטאצ'י רשם שתי הופעות בנבחרת ברזיל עד גיל 18, שם שיתף פעולה עם שחקנים כמרכוס לאונרדו (שנמכר שלשום מבנפיקה לאל הילאל תמורת 40 מיליון יורו), סאביניו (מנצ'סטר סיטי) ואנדריי סנטוס (מושאל מצ'לסי לשטרסבורג).

ווסלי פטאצ'י, מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
ווסלי פטאצ'י, מכבי תל אביב/אתר רשמי, מכבי תל אביב

צפו בביצועיו של פטאצ'י

אחרי שחתם, מכבי תל אביב תמהר לרשום את פטאצ'י לליגה האירופית. מועד ההרשמה יסתיים היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully