וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנדליסט קבוע? כך הוחלט לתת לאמבפה לבעוט את הפנדל

ויניסיוס בעט את הפנדל הקודם וגם סחט את הפנדל אמש מול בטיס, אבל פנה לאמבפה ואמר לו: "אתה בועט". אנצ'לוטי חשף מה עומד מאחורי המחווה

תיקתקנו, 1.9/ספורט1

ריאל מדריד חזרה לנצח אמש (ראשון) כשגברה 0:2 על ריאל בטיס העיקשת מצמד בכורה של קיליאן אמבפה במחצית השנייה. אמבפה שבר בצורת של 333 דקות מאז הבכורה בליגה כשכבש מקרוב אחרי בישול מבריק של ואלוורדה, אבל במדריד מתעסקים בעיקר בהחלטה לאפשר לכוכב הצרפתי לבעוט את הפנדל שקיבלה ריאל בעקבות הכשלה ברחבה על ויניסיוס.

כזכור, ב-1:1 מול לאס פלמאס במחזור הקודם ויניסיוס היה זה שכבש את השער היחיד של הקבוצה בפנדל ובמדריד טענו שהברזילאי יהיה הפנדליסט הקבוע. אלא שאמש הברזילאי פרגן לאמבפה שבע את הפנדל. אז כיצד עובדת ההיררכיה בריאל מדריד?

שחקן ריאל מדריד קיליאן אמבפה. THOMAS COEX/AFP, GettyImages
בעיטת הפנדלים תתחלק בין אמבפה לוויניסיוס/GettyImages, THOMAS COEX/AFP
שחקן ריאל מדריד קיליאן אמבפה. THOMAS COEX/AFP, GettyImages
שחקן ריאל מדריד קיליאן אמבפה/GettyImages, THOMAS COEX/AFP

ב"מארקה" חושפים שמיד לאחר ההכשלה שלו ויניסיוס ניגש לאמבפה ואמר לו "אתה זה שבועט". הפנדל נפסק לאחר צפייה של השופט במסכי ה-VAR, אבל ויניסיוס ידע שהוא הוכשל וכבר הכין את אמבפה, שמצידו אמר: "זה עניין של תקשורת, ויני לקח את הפנדל הראשון ואני את השני. המאמן נתן לשנינו את החופש להחליט ואנחנו צריכים להיות חכמים מספיק כדי לקרוא את הדברים".

ברהים דיאס, שבישל לויניסיוס את הכדור שהוביל לפנדל, תמך במהלך של הברזילאי ואמר לאמבפה: "זה תורך, אתה עומד להבקיע". לאחר שאמבפה הבקיע, ויניסיוס ודיאס פנו לקהל שידחפו את הצרפתי, שבהחלט היה צריך את השערים האלו שאולי יקנו לו ביטחון לקראת ההמשך.

גם אנצ'לוטי הודה לאחר המשחק שאין החלטה שלו למי מהשניים לתת את בעיטות הפנדלים והודה ש"האחריות על שניהם. לשניהם יש את אותה יכולת להבקיע בפנדלים. אני לא רואה בעיה בזה". במדריד מקווים שהמשחק הזה יתרום לחיבור בין הצרפתי לברזילאי, חיבור שעשוי להשפיע באופן דרמטי על הסיכויים של הפרויקט החדש במדריד להצליח העונה.

אמבפה, כמו רבים משחקני ריאל מדריד בסיום, האיר זרקור על פדה ואלוורדה, שבישל לו את השער הראשון עם העקב והצטיין. "זה שער שכולו ואלוורדה", אמר אמבפה, ושחקנים נוספים בריאל שיבחו את האורוגוואי. "הוא אחד השחקנים הכי חשובים שלנו, גם אם לא כולם שמים לב לכך", אמר דני סבאיוס, ובתקשורת הספרדית כתבו: "מתחילת העונה, ואלוורדה השחקן הטוב ביותר בריאל, יותר טוב מכל הגלאקטיקוס".

ריאל מדריד תשוב מפגרת הנבחרות ב-14 בספטמבר, כשתתארח אצל ריאל סוסיאדד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully