וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמותת שבט הנובה הקימה קבוצת כדורגל של שורדים ומשפחות שכולות

עודכן לאחרונה: 2.9.2024 / 9:46

כחלק מקידום תהליכי השיקום של מפיקי הפסטיבל בו אירע הטבח ב-7 באוקטובר, ישתתפו השורדים ובני משפחות הנרצחים בקבוצה שמיועדת להתחרות בתחרויות ארציות: "מחזקים את הפעילות הקהילתית"

עמותת קהילת שבט הנובה, שהוקמה בעקבות האירועים הטרגיים של ה-7 באוקטובר על ידי מפיקי פסטיבל נובה, ממשיכה במאמציה המסורים לסייע לשורדים ולמשפחות השכולות בתהליכי השיקום והחזרה לשגרה. כחלק מיוזמות השיקום שלה, העמותה מקיימת אחת לשבוע ימי קהילה בימי רביעי ובכל יום שישי יום וולנס דיי. אירועים אלו כוללים טיפולים וסדנאות תרפיה לגוף ולנפש, מסייעים למשתתפים להתמודד ואף לצמוח מתוך חוויותיהם.

במאמץ ייחודי חדש, מחלקת הספורט של העמותה הקימה לאחרונה קבוצת כדורגל שמורכבת משורדים ומבני משפחות שכולות. הקבוצה היא חלק משלושה פרויקטים חדשים ומלהיבים באגף הספורט, שכוללים גם טניס שולחן וכדורסל. קבוצת הכדורגל תפסה תאוצה במהירות, עם 20-30 שורדים המתאמנים באופן קבוע בהדרכת מאמן מקצועי מהתאחדות הספורט.

קבוצת הכדורגל שהקימה עמותת שבט הנובה. אתר העמותה, אתר רשמי
קבוצת הכדורגל שהקימה עמותת שבט הנובה/אתר רשמי, אתר העמותה

האימונים מתקיימים מדי יום שני בוולדרוף, שכונת הדר יוסף בתל אביב, בין השעות 20:00-22:00. המטרה הסופית של יוזמה זו היא להקים קבוצה מקצועית שתתחרה בתחרויות ארציות. כחלק מההשתתפות העתידית שלהם, הקבוצה צפויה להשתתף בטורניר מיוחד בנובמבר מול קהילת המפונים מכפר עזה.

פז עמר, שורד ומנהל תחום הספורט בעמותת קהילת שבט הנובה: "החשיבה של הקמת הקבוצה והמיזם של קבוצת כדורגל עבור שורדי הפסטיבל ובני המשפחות השכולות קרובה מאוד לליבי. בילדותי שיחקתי בנוער של הפועל ת"א וזה היה חלק חשוב מחיי. אני רואה בספורט ככלי עוצמתי - הפסיכולוג הטוב ביותר עבורי שמסייע להתמודד, להתחבר ולהתחזק. המטרה שלי היא לקחת את אהבתי לספורט ולתרגם אותה למשהו משמעותי עבור כולנו. יצירת קבוצת כדורגל עבור שורדי פסטיבל הנובה והמשפחות השכולות היא דרך לבנות קהילה תומכת שמאפשרת מפגש, חיבור והתמודדות בצורה בריאה ומעצימה".

ריף פרץ, יו"ר עמותת קהילת שבט הנובה "העמותה שמה לה למטרה לשקם ולטפל בשורדים ובמשפחות השכולות, להנציח את הנרצחים ולהסביר את מה שהיה בארץ ובעולם. לשם כך, פועלת העמותה בשלל דרכים, מקיימת פעילויות חברתיות קהילתיות, יוזמת אירועי הנצחה ובונה מיצגי הנצחה בארץ ובעולם. אנו מגייסים תמיכות ותרומות שכולן מועברות חזרה למשפחות ולשורדים, ובכך מחזקים את הפעילות הקהילתית ואת ההנצחה בצורה משמעותית ומכבדת."

מידע נוסף על עמותת קהילת שבט הנובה ודרכים להצטרפות לקבוצת הכדורגל ניתן למצוא באתר

  • עוד באותו נושא:
  • נובה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully