וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנטוס רוצה לגזור קופון: "פטאצ'י ייחטף אחרי עונה אחת בישראל"

שחקן הכנף הכישרוני כבר תועד בשדה התעופה בדרך לישראל, קבוצתו מאמינה שהאחוזים שיישארו לה ממכירה עתידית ישתלמו בגדול: "אחרי ההעפלה לליגה האירופית, העסקה הפכה לאטרקטיבית. עונה אחת טובה במכבי ת"א, והמחיר יוכל לטפס ל-15 מיליון יורו"

תקציר: מכבי פתח תקוה - מכבי תל אביב 3:0/ספורט1

אחרי משא ומתן ארוך ועיקש, מכבי תל אביב וסנטוס הגיעו לסיכום על עסקת ווסלי פטאצ'י - ובברזיל משוכנעים שמדובר בניצחון גדול למועדון הפאר המקומי. פטאצ'י כבר תועד בשדה תעופה בברזיל, ככל הנראה בדרכו לישראל, שם יעבור בדיקות רפואיות לקראת חתימה בשורות האלופה, שרוצה להסדיר את מעברו לפני דדליין הרישום לליגה האירופית ביום רביעי בלילה.

על פי הדיווחים בברזיל, סנטוס "הצליחה לכופף" את מכבי תל אביב, שתחילה התעקשה על עסקה במתווה של השאלה לצד אופציית רכישה, אולם כעת תרכוש אותו באופן מיידי. על פי הדיווחים, מכבי תל אביב תשלם כ-1.3 מיליון יורו - סכום זהה לזה ששילמה לכוכב האדום בלגרד תמורת נמניה סטואיץ' - עבור 60 אחוז מכרטיסו של שחקן הכנף בן ה-20.

סנטוס השתכנעה למכור את השחקן לאחר שבשבועות האחרונים הוא התנדנד בין הספסל להרכב, ולא הצליח לבסס את עצמו אחרי שבדרך גם הסתכסך עם האוהדים. בברזיל טוענים שמה שההחלטה הסופית למכור את פטאצ'י נפלה לאחר שהתברר כי מכבי תל אביב תשחק בליגה האירופית, בצירוף העובדה שהסכימה לרכוש אותו באופן מיידי, כולל אחוזים גבוהים ממכירה עתידית.

"כל העולם יצפה בו. תהיה לפטאצ'י הזדמנות לשחק כמו קבוצות נגד פורטו ואייאקס, וכנראה שזה מה ששכנע אותו ואת סנטוס למכור אותו בסופו של דבר. לפני שמכבי תל אביב העפילה לליגה האירופית, העסקה הזו נראתה פחות אטרקטיבית", ניתח פאביו סורמאני, כתב ברזילאי שמסקר את סנטוס.

לדבריו של סורמאני, סנטוס בונה על רווח נאה כתוצאה מהעסקה. "עונה אחת טובה במכבי תל אביב, והמחיר של פטאצ'י עשוי לקפוץ לשמיים. בסנטוס מאמינים שיחטפו אותו. נניח שפטאצ'י יימכר ממכבי תל אביב תמורת 15 מיליון יורו - סכום הגיוני עבור כישרון ברמה שלו - סנטוס תגזור 6 מיליון. הם יכולים לעשות רווח פנטסטי".

הפעם הגזמנו

וואלה מובייל במבצע עם 4 מנויים ב100 שקלים וחודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

פטאצ'י פתח בהרכב סנטוס רק ביום שישי האחרון במשחק ליגה, אבל באופן כללי, הוא התקשה לתקוע יתד בקבוצה הבוגרת של המועדון, אחרי שהראה ניצוצות של כוכב בגילים צעירים יותר. פטאצ'י הצטרף לסנטוס בגיל 15 אחרי שעבר את מבחני הקבלה למרות קשיים כלכליים קשים, ועל אף העובדה שלבש נעליים מתחת למידה שלו אותם נאלץ להשאיל מחבר.

פטאצ'י היה השחקן הבולט ביותר בקבוצה של סנטוס עד גיל 20, וכבש שישה שערי ליגה - מה שזיכה אותו בזימון לנבחרת ברזיל עד גיל 18, ולהשוואות יומרניות לדריבליסטים ברזילאים אחרים כמו ניימאר. בסך הכל, במדי הקבוצה עד גיל 20 של סנטוס כבש פטאצ'י 22 שערים ב-29 הופעות.

בקבוצה הבוגרת, לעומת זאת, הוא נחשב לפספוס גדול, ולהבטחה שטרם מומשה. בסך הכל פטאצ'י ערך 33 הופעות בקבוצה הבוגרת של סנטוס וכבש שני שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully