וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה תעביר 400 אלף יורו לארסנל טולה ותחכה לאישור פיפ"א

איסור ההעברות יבוטל? המלאבסים יעבירו את הסכום הנדרש ויקוו להתפתחויות חיוביות. שמותיהם של עוז בילו וגיא בדש עלו כמועמדים

תקציר: מכבי פתח תקוה - מכבי תל אביב 3:0/ספורט1

מכבי פתח תקוה נוצחה אמש (ראשון) 3:0 בבית על ידי האלופה מכבי תל אביב ורשמה הפסד שמיני רצוף בכל המסגרות. זה היה הפסד הליגה השני של המלאבסים, אבל במועדון אומרים שוב שמעמדו של המאמן דן רומן כלל לא עומד על הפרק בשלב זה ושהוא יעמוד למבחן רק אחרי פגרת הנבחרת - בהנחה שיצורפו לסגל מספר שחקני חיזוק.

הסיפור המרכזי במועדון בשבועות האחרונים, הוא איסור שהתקבל מפיפ"א לרשום שחקני רכש חדשים בגלל חוב של פתח תקוה לארסנל טולה הרוסית, בעסקת מכירתו של לאמק בנדה ללצ'ה. לוואלה ספורט נודע שלאחר מאמצים כבירים שנעשו בחודש האחרון, יועבר בימים הקרובים סכום של כ-400 אלף יורו לקבוצה הרוסית, ולאחר מכן ימתינו במועדון לקבלת האישור מפיפ"א על כך שהכסף הועבר ואכן הגיע ליעדו.

בפתח תקוה מאמינים שהחוב הכספי ייסגר, ובכך יוסר באופן מיידי איסור החתמת שחקני הרכש ובנוסף אפשר יהיה להעביר בבקרת התקציבים את החוזים של עדן שמיר, אייל גולסה והחלוץ המולדבי ויטאלי דמשקאן. בנוסף אליהם מחפשים במועדון שחקני חיזוק נוספים, כאשר שניים שעלו על הפרק הם עוז בילו ממכבי נתניה וגיא בדש שמעמדו התערער בהפועל באר שבע. במקביל נמשכים הניסיונות להחתים בלם נוסף ושחקן כנף זר.

פלאמן גלאבוב לצד אנדראס קארו מכבי פתח תקוה. אריאל שלום
מחכים לבשורות. שחקני מכבי פתח תקוה/אריאל שלום

לירן חזן שנפצע אמש במהלך המשחק, נופה מסגל הנבחרת הצעירה בשל הפציעה ובפתח תקוה מקווים שלא מדובר בפציעה חמורה מדי. המגן אלון אזוגי סובל על פי אבחנה ראשונית מפגיעה בעצם הבריח ובמועדון ימתינו לפיענוח הצילום שהשחקן צפוי לעשות כבר בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully