וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק ספטמבר, אבל מכבי תל אביב כבר יודעת: פגענו במאמן

2.9.2024 / 6:10

הצהובים יצאו לפגרה עם טעם של עוד, ובעיקר עם מחמאות ללאזטיץ' שבחר בהרכב הנכון כדי למנוע ירידת מתח: "בזכותו אנחנו בכושר נדיר לפתיחת עונה". בינתיים רז שלמה גורם לו כאב ראש חיובי

תקציר: מכבי פתח תקוה - מכבי תל אביב 3:0/ספורט1

מכבי תל אביב יוצאת הבוקר (שני) לפגרת הנבחרות בסיפוק רב. שביעות הרצון המרכזית היא מהבחירה בז'ארקו לאזטיץ'. היה חשש אמיתי אחרי שרובי קין החליט שהוא לא ממשיך, שיהיה מורכב להביא מאמן חדש שיידע לקחת את מכבי תל אביב צעד נוסף למעלה אחרי האליפות.

המלחמה שלא נגמרת, הלחץ הפוליטי במדינות מהן מגיעים המאמנים הזרים, החשש מהחיים בישראל - כל אלה הובילו לכך שהחיפושים אחר היורש של קין יהיו מאתגרים במיוחד. אבל עד כה הבחירה בלאזטיץ' היא בינגו.

מכבי תל אביב קיבלה איש מקצוע מרשים עד עכשיו, אחד שהצליח בתוך פחות מחודש מאז שקיבל את כל הסגל, להרכיב קבוצה איכותית מאוד. "חבל שאנחנו יוצאים לפגרה", אמרו אמש במכבי תל אביב. "אנחנו נמצאים בכושר מצוין בתחילת ספטמבר. זה נדיר והרבה בזכות ז'ארקו".

לאזטיץ' חשש באמת ממכבי פתח תקוה. החזרה מאירופה, הפסטיבל מהליגה האירופית. הכל היה מוכן לירידת מתח והורדת רגל מהגז, אבל לאזטיץ' שוב ידע לבחור את ה-11 הנכונים והוא קיבל מהם מחצית ראשונה עצומה. כדורגל סוחף, אלמנטים של משחק מודרני. באופן יחסי, הכי קרוב לאליל של לאזטיץ', פפ גווארדיולה. באופן יחסי עם כמה סימני קריאה כמובן.

ז'ארקו לאזטיץ' מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום
זה נראה טוב, כרגע. לאזטיץ' אמש/אריאל שלום
שגיב יחזקאל חוגג עם רז שלמה מכבי תל אביב. אריאל שלום
מאותת למאמן: תהיה כאן תחרות קשה. רז שלמה חוגג/אריאל שלום

וכשהכל דופק, השערים מתחלקים בין שלושה שחקנים, לא כולל ערן זהבי, ואפילו רז שלמה כובש שער ראשון במדיה של מכבי תל אביב ועוד מכדור קרן. ההצטיינות של שלמה בולטת במיוחד על רקע עוד בלם זר שהגיע, נמניה סטואיץ', והמאבק יהיה צמוד במיוחד בין כל הבלמים.

לאזטיץ' לא הלביש אמש שחקנים שבכל קבוצה בארץ היו נחשבים לבכירים ביותר. הסרבי סיפר אמש שהוא לא מהמאמנים שאוהבים סגלים גדולים מדי, אבל הוסיף כמובן שישמח להביא עוד שחקן אם ינחת כאן אחד איכותי שישדרג את הקיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully