וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ליברפול יותר קרובה לאליפות ממה שאנשים נוטים לחשוב"

עודכן לאחרונה: 2.9.2024 / 7:09

הפרשנים משוכנעים שהמירוץ לתואר יהיה משולש, ולא מאמינים שסלאח באמת בדרך החוצה: "ירצה לשבור כל שיא במועדון". מחמאות לסלוט

תקציר ניצחונה הגדול של ליברפול 0:3 בחוץ על מנצ'סטר יונייטד/ספורט1

כך, בדיוק כך חלם ארנה סלוט לפתוח את דרכו בליברפול. ההולנדי שנכנס לנעלי הענק של יורגן קלופ צמוד למנצ'סטר סיטי בפסגת הפרמיירליג עם שלושה ניצחונות משלושה משחקים והפרש שערים של 0:7. אמש (ראשון) חגגו המרסיסיידרס 0:3 גדול על היריבה המושבעת מנצ'סטר יונייטד, ויצאו לפגרת הנבחרות מעודדים מאוד.

ערב פתיחת העונה העריכו בממלכה כי מירוץ האליפות יכלול שתי קבוצות בלבד - מנצ'סטר סיטי וארסנל - אולם ההצגות של ליברפול אולי יכניסו גם אותה לתמונה. "תיקו פה לא היה סוף העולם", אמר ג'יימי קראגר. "זה מגרש קשה מאוד, אבל ליברפול עשתה חיים. זה נותן לשחקנים ולאוהדים אמונה. רוב השחקנים כאן כבר זכו בתארים, וכעת הם יכולים להאמין גם במאמן. אולי הקבוצה הזו קרובה יותר להתחרות על אליפות ממה שאנשים חושבים".

לאחר שריקת הסיום עסקו בליברפול בעיקר בעתידו של מוחמד סלאח, שאמר כי "זו העונה האחרונה שלי, אף אחד מהמועדון לא דיבר איתי". שחקן נבחרת אנגליה לשעבר דניאל סטארדיג', שהיה חלק מהפאנל של "סקיי", טען כי "אופתע אם הוא יעזוב. הוא השיג כמעט הכל במועדון ומעולם לא ראיתי אותו שמח יותר. נשמע שהוא רוצה להישאר ואני מניח שייתנו לו מה שהוא רוצה כדי שיישאר. הרבה זמן לא ראיתי אותו מחייך כך מאוזן לאוזן".

קראגר הוסיף ואמר: "כמובן שצריך להילחם כדי להשאיר אותו ואת וירג'יל ואן דייק, אבל האם ייתנו להם את אותן המשכורות? כך או כך, אופתע אם מוחמד לא ישחק בליברפול בעונה הבאה, כי הוא ירצה לשבור כל שיא בהיסטוריית המועדון הזה".

שחקני ליברפול חוגגים. PAUL ELLIS/AFP, GettyImages
האמנם יכולים להתחרות על אליפות?/GettyImages, PAUL ELLIS/AFP

על צירופו של פדריקו קייזה אמר שחקן העבר: "זה נותן איכות אמיתית להחליף את מוחמד סלאח כשהוא נח, או אם ייפצע. זו תוספת נהדרת. ליברפול משחקת עם שלושה שחקני התקפה וכעת יש לה שישה, כך שיש תחרות בריאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully